Go
PetFinder.my Mobile App

Go Back   PetFinder.my > Felix The Cat

Conversation Between Felix The Cat and yesmaybeno
Showing Visitor Messages 1 to 8 of 8
  1. yesmaybeno
    06-17-2011 04:59 PM
    yesmaybeno
    salam kak nurul..... tahniah ek, dah bertambah ahli keluarga kak nurul.....
    saya ada masalah lg ni...hehehe.. x abis2 mslh....
    15/06 baru ni saya vaksinkan 3 ekor anak bulu saya ni... pastu sy balik kg, dlm 2 jam perjalanan.. tadi baru saya balik ke lipis tapi dlm perjalanan ada sekor tercirit dlm sangkar... abis yg lain semua kena poo poo dia.... melekat abis ke bulu... sejam lebih terpaksa tahan nafas dlm kete.. bila sampai jer ke rumah saya pun terus mandikan diaorg. kebetulan syampoo malaseb pun dah sampai, dgn penuh ghairahnya saya mandikan diaorg.... dah siap mandi baru sy teringat lepas vaksin x boleh kena air.... huhuhuhuhu.... skrg saya menanti penuh debaran.. setiap sejam sy cek suhu diaorg, stkt ni x demam lg... kalo diaorg demam apa rawatan terbaik yg harus sy berikan? sabtu n ahad ni gov vet tutup, harap jgn la jadi apa2....
    maaf ek, pnjg lebar lak citer sy ni..... huhuhu..
    hehehehehe..... nak booking 1 munchkin boleh? ;-)
  2. yesmaybeno
    06-08-2011 11:25 PM
    yesmaybeno
    salam k.nurul.....
    maaf yer kalo menganggu....
    nak tanya jer.... selain malaseb, ada x ubat lain yg boleh atasi fungus budak2 ni?
    dah makin teruk sgt dah gayanya... telinga sampai dah berkuping2.... setiap minggu bwk g gov vet, cucuk pun x ok gak lg.. makin teruk ada r..... skrg ni semua terpaksa dikuarantinkan.... cian lak tgk..........
  3. yesmaybeno
    05-25-2011 05:11 PM
    yesmaybeno
    salam kak.....
    mcm maner? ada x shampoo malaseb tu? tadi mandikan diaorg terkejut tgk, cepat tol merebaknya..... huhuhuhuhu..... kalau ada kak tlg kasitau sy terus k..... tq...
  4. yesmaybeno
    05-23-2011 06:26 PM
    yesmaybeno
    thanks kak.....
    kalo ada kira jadi terus jelh......
    nanti kasitau saya berapa harganya, saya bank in terus k.... makin merebak dah ni...huhuhuhu...
  5. Felix The Cat
    05-23-2011 09:45 AM
    Felix The Cat
    Salam Zul.....

    Boleh no hal punya.
    Tapi semalam tak sempat sebab Klinik Dr. Teo tutup awal.
    Insyaallah hari ni on the way back dari kerja akk singgah dan belikan.
  6. yesmaybeno
    05-21-2011 11:27 AM
    yesmaybeno
    SALAM K.NURUL...
    nak mintak k.nurul tolong belikan shampoo malaseb boleh x? semua dah berjangkit ni.... risau sangat dah ni....
  7. yesmaybeno
    03-26-2011 03:04 PM
    yesmaybeno
    huhuhu.. ni dah hari ke 2 tapi still xde keluar lagi.. tapi alhamdulillah laa selera makan dan poo poo dia ok jer...
    thanks atas nasihat kak nurul..
  8. yesmaybeno
    03-25-2011 12:31 AM
    yesmaybeno
    kak nurul... nak minta pendapat sikit ni... semalam saya dah buat salah besar. saya bagi ibu kucing saya yang baru beranak minum susu guna botol sebab dia tak nak minum dalam bekas dia.. tapi dia gigit n telan puting botol tu.. hampir kesemua puting tu dia telan. macam mana saya nak buat ni... boleh ke dia hadam puting tu? kat sini tak ada vet.. tak tau nak buat apa dah ni...huhuhuhuh. menyesal sungguh!

All times are GMT +8. The time now is 07:27 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.