Go

Go Back   PetFinder.my > ZuHRaH

Conversation Between ZuHRaH and Felix The Cat
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
  1. ZuHRaH
    09-15-2010 04:01 PM
    ZuHRaH
    kak nurul, esok saya nak dtg rumah yer ambil portion BW saya
  2. Felix The Cat
    09-01-2010 11:43 AM
    Felix The Cat
    Insyaallah.....
    See you then.
  3. ZuHRaH
    09-01-2010 11:42 AM
    ZuHRaH
    tu la... almaklumla... org merantau ...tapi terbalik dari org lain...org biasa balik kg keluar KL...saya balik KL plak hehehe...so alang2 ambil stok BW...bleh beraya umah k. nurul sekali hehehe...
  4. Felix The Cat
    09-01-2010 11:29 AM
    Felix The Cat
    Salam.....

    Welcome....
    Mmmm lambatnya baru nak ambil stock ek.
    Rasanya ada.
  5. ZuHRaH
    09-01-2010 11:20 AM
    ZuHRaH
    salam kak nurul... thx for the reminder...takde kredit tadi nak reply...huhuhu...online bank tadi pun macam slow jek...
    nak tanya kak nurul 15 - 17 hb sept ni akak ada kat KL tak? sbb saya tak dapat nak amik BW masa 4 sept tu...
  6. ZuHRaH
    10-14-2009 05:52 PM
    ZuHRaH
    ooo rupa-rupanya da sampai tapi saya takde kat rumah kena amik kat pos ofis KT... ok la nurul rasanya takde masalah dah tu...
  7. Felix The Cat
    10-14-2009 09:36 AM
    Felix The Cat
    Sabar menanti ya..... Pasti akan sampai dalam minggu nie.
  8. ZuHRaH
    10-13-2009 05:50 PM
    ZuHRaH
    masih belum dapat lagi... kalo gitu takpe la saya tunggu :)
  9. Felix The Cat
    10-13-2009 12:23 PM
    Felix The Cat
    Salam... Dah dapat, thanks. Parcel pun dah kirim. Lum dapat ke?
  10. ZuHRaH
    10-13-2009 10:16 AM
    ZuHRaH
    salam nurul, saya ada bg alamat n no tel thru PM, ada dapat tak?

All times are GMT +8. The time now is 10:07 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.