Go

Go Back   PetFinder.my > binbin

Conversation Between binbin and adamyala
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 12
  1. binbin
    01-27-2010 08:55 AM
    binbin
    nanti saya letak kat album...miki kena batu karang..baru beberapa bulan je jaga dia.
  2. adamyala
    01-26-2010 10:27 PM
    adamyala
    binbin,
    upload la gambar black, comel, dora banyak2 kat album. boleh tengok geram geram. kesian miki. akak baru tau dia dah takde itupun baca kat blog binbin. dia mati sakit apa ?
  3. adamyala
    01-23-2010 12:50 AM
    adamyala
    w'salam binbin..
    akak mcm ni jugak la..nak kata sehat pun takde la sgt. Tapi buat tak tau je, teruskan je setakat yg larat. Anak2 bulus akak sehat. Tq binbin..
  4. binbin
    01-22-2010 09:08 PM
    binbin
    salam kak zai....dah lama x berborak ngn kak zai...
    kak zai mcm mane sihat x...anak2 bulus lak ok ke?
  5. adamyala
    09-15-2009 08:25 PM
    adamyala
    sama la binbin, kak zai pun nak mintak maaf kalau ada salah dan silap semasa berforum ni. Kalau balik kampong, berhati-hati di jalanraya...terimakasih sebab doakan kesihatan akak.
  6. binbin
    09-15-2009 08:22 PM
    binbin
    Assalamulaikum kak zai,
    disini saya hendak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA....maaf zahir and batin
    selama ini kalau saya ada tersingungkan kak zai melalui penulisan saya kat sini harap dimaafkan.....ape ape pun harap kak zai sihat selalu dan berbahagia disamping keluarga tercinta.........
  7. binbin
    08-21-2009 10:22 AM
    binbin
    thanks kak zai...selamat berpuasa....puasa penuh ek.....
  8. adamyala
    08-21-2009 10:03 AM
    adamyala
  9. adamyala
    06-10-2009 09:43 AM
    adamyala
    yaya masih diva mcm biasa. Kalau nak kasi adam main2 ngan kissy, yaya kena kurung dulu. Pastu bila kissy pergi kat cage dia hulur tangan panjang2 nak belasah kissy. Nasib baik kissy pandai elak. Kalau tak dah melayang dah sikecik tu kene tampar. Dah la tangan yaya tu gedebab hahaha !!!

    Adam gumbira sgt dpt kawan. Baru nampak muka adam manis dan ceria. Kalau akak dukung kissy dia pun sibuk nak join sekali. Kene la dukung dua2. Satu kiri, satu kanan. adess...dah la adam tu berat. senget sebelah bahu kak zai..hehehe
  10. adamyala
    06-10-2009 09:35 AM
    adamyala
    kissy nyuruks jap...dia pemalu sket..hehehe
    ada kat umah ni...dah manje manje ngan abg adam dia
    itu gambar2 dari breeder. sbb tu k zai tak berani guna kat sini lama2
    nanti dah ada gambar kat umah kak zai upload kay

All times are GMT +8. The time now is 04:22 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.