Go

Go Back   PetFinder.my > Penghulu

Conversation Between Penghulu and as_serialam
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 20
  1. as_serialam
    01-20-2012 10:30 AM
    as_serialam
    Ghindu nyer kat Tok... dh lama x aktif kat sini...eh Tok ada lagi x kat sini nie, ke aku meraban sorang²
  2. as_serialam
    03-02-2009 11:02 AM
    as_serialam
    Tok!!! Owh Tok!!!! mana Tok nie.....?
  3. as_serialam
    11-25-2008 04:40 PM
    as_serialam
    Hope Tok cepat sembuh...
    Rindu bangat nie.....
  4. as_serialam
    10-14-2008 01:12 PM
    as_serialam
    Salam Tok!!! Mana pegi tok nie..
    Slalu dia yg sape aku dulu tiap2 pg...
    Huhuhuhu skrg aku sudah menang...
  5. Penghulu
    10-10-2008 09:55 AM
    Penghulu
    Selamat Royo, rindu meraban kat as....apsal yg batin tak de...? abis ingat zimbabwe tu kuno sgt ke..tak de internet...tok nak bagi duit royo tapi nak raya ngan as dulu...nak jabat dan cium tangan dulu...dtg lah 19thOct...kita raya sama2 okehh...pastu kita leh decide sama da nak kawen larik ke tak...hehehehe
  6. Penghulu
    09-27-2008 12:34 PM
    Penghulu
    Mana lah budak As nie dah kat 10 hari ilang lesap...Kok main cepat nya balek kampong...hehehe
  7. Penghulu
    09-25-2008 12:37 AM
    Penghulu
  8. Penghulu
    09-17-2008 10:34 PM
    Penghulu
    Kau ni As tah bila lah ada tenaga...muda2 cam ni kau asyik letih je...macam mana la kalau kau nak kawen sok...pergi honeymoon asyik letih aje...menaip pun tak leh...
  9. Penghulu
    09-17-2008 01:48 PM
    Penghulu
    Kau asyik roger jek...yg kau termenung tu wat pe...posting la...
  10. Penghulu
    09-16-2008 04:46 PM
    Penghulu
    As...tok nak solat jap ehh...

All times are GMT +8. The time now is 10:11 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.