Go

Go Back   PetFinder.my > Members List

rozzygee is on a distinguished road

rozzygee rozzygee is offline

PetFinder Guru

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 41 to 50 of 154
  1. hashimi
    07-21-2009 09:02 PM
    hashimi
    salam kak rozy..nnti share la ngan shimi ek... i'm wait..
  2. eliss
    07-17-2009 10:46 AM
    eliss
    hai rozzygee..lis terbaca kar satu forum tu...gee kata igt nk let go bb gee..klu btl leh gak lis adopt...currrently lis ada 2 ekor...lis nak cari kitten if possible parsi..ada tak? nak bagi kawan kat kucing kampung lis tu..cian kat die main sorg2
  3. Bareen
    07-02-2009 10:02 AM
    Bareen
    Takder gi mana-mana. Sekali sekala ada gak jenguk tapi tak da apa nak cakap so diam jer lah. Aku dah dapat cicit, baru lahir 1 July. Anak Muez dan Ultymate. 4 ekor, 2 ikut kaler Muez dan 2 lagi ikut kaler Ultymate.

    Sori lah menyampuk kat sini, pasal kitten CP nih, CP tak dominant. Aku dapat ratio 2:2 sebab emak Ultymate CP, jadi Ultymate ada gene CP. Sebab itu bila mate ngan Muez yang CP, dia dapat CP. Tabby dominant pada CP, jadi dapat 2 ekor tabby. Takda peliknya kalau dapat anak hitam tabby dari CP yang dimate dgn pasangan yang tak ada gene CP. Pendeknya, untuk dapat CP, both parent mesti ada gene CP. Tak kiralah CP dia nampak atau tidak. Kedua-dua gene ini mesti bergabung untuk hasilkan CP. Kalau bergabung dengan gene yang dominant, CP tidak akan visible, dia jadi pembawa gene CP saja. Untuk dapatkan CP dari pembawa CP nih, kenalah matekan dia dengan CP yang visible. Kalau pembawa CP dimate ngan pembawa CP, kemungkinan anak tidak ada pembawa CP.
  4. rozzygee
    06-30-2009 08:02 PM
    rozzygee
  5. adamyala
    06-30-2009 08:56 AM
    adamyala
    CONGRATS GEE !!!
    takpe la...nanti besar la baby tu...
    take care ye....
  6. adamyala
    06-26-2009 06:53 PM
    adamyala
    uiks. baby ......
    anak Gee ker ? omeiiiii.....
  7. adamyala
    06-26-2009 06:26 PM
    adamyala
    takde apa2 kot...betty dah experienced mother..
    hopefully everything ok...
  8. adamyala
    06-26-2009 05:58 PM
    adamyala
    wahhh..Gee dpt cucu lagi...
    berapa hekok Gee ?
  9. adamyala
    06-17-2009 09:29 AM
    adamyala
    Hi Gee, kalau ada masa hapdet la gambar bobo, oyen, omey, abu..da beso dah kan.

    TQ Gee....
  10. rieyna
    06-09-2009 02:24 PM
    rieyna
    hee..hee... masa rina zass baby dulu pun camtu gak...dah zass tp stil pancut time pun fikir membazir je buat tp rupa2nyer kena amik masa gak...
    tapi mmg lps zass kucing jadi manjer... manjer melampau pun ada gak kadang2... baby camtu la..nk berdukung je bila time manje dia dtg..letih dibuatnyer...
    mesti ada perubahan punyer kak tp amik masa je... sebb kita lmbt zass dia tu yg lmbt nk berubah...

About Me

  • About rozzygee
    Biography
    Owner of 13 cats now..
    Location
    Selayang Heights
    Interests
    Graphic, Crafting
    Occupation
    Gomen
  • Signature
    The way you handle the problem that matters most not the quantity of problem solved.. (http://dearcats.blogspot.com)

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 10-03-2011 05:03 PM
  • Join Date: 12-25-2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 23

All times are GMT +8. The time now is 11:05 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.