Go

Go Back   PetFinder.my > Members List

hatemetoday is on a distinguished road

hatemetoday hatemetoday is offline

PetFinder Guru

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 41 to 50 of 171
  1. Penghulu
    09-29-2008 11:42 PM
    Penghulu
    ermmm...tak habis lagik....adusss...
    jaja dah tido....mesti dia excited tu nak balik kuching....
  2. Penghulu
    09-29-2008 10:34 PM
    Penghulu
    Assalamualaikum...besan...

  3. skeezer
    09-29-2008 03:55 PM
    skeezer
    oohhh yeker...
    heheh... itu orang lain kot....
    sebab kat situ mmg banyak org suka kucing pun...hmm, time raya ni mmg banyak giler booth yg bukak...tu yang tak jumpa kot..
    lain kali kalo akak datang, cube cube la usahakan cari saya ye.. :)
    oh ye...selamat hari raya kak ... maaf zahir dan batin... :)
  4. Penghulu
    09-29-2008 11:38 AM
    Penghulu
    hahahaha...ngikut mcm kocing le hempas2 ekor...dia gesek2 kaki, mata layu gak...dia nak nengok la tu..kita ni nak tinggalkan dia ker...tu tak mau lelap....ceredik tol dak yipun ni...
  5. Penghulu
    09-29-2008 11:15 AM
    Penghulu
    bab jaga anak ni tak susah rasa nya...nak plak budak jepon ni baik juga...selain nak bekepit tu yg lain memang bagus...jarang dia nak main2 sendiri...dia nak ikut je apa kita nak buat dan pegi...ada lah baru 2 x kot saya nampak dia bercakap dan men2 sendiri ni...
    skg ni memang kat atas lantai dah...takot gebebok lagi...skg ni dia tgh gosok2 kaki dia yg lembut tu kat buku lali saya...hehehe...aduihh mulus jek kulit dak jepon ni...
    jgn lupa tunjuk kat jaja gamba adik yipunn dia...
  6. Penghulu
    09-29-2008 10:45 AM
    Penghulu
    Ahhh...besan ni..idak lee saya nak meroperkan diri macam tu...bila dah gedebok tu nanges la dia, tapi saya tepok2 langsung diam...ni hah tgh genggam seluar saya ni tak bagi bangun...tapi mata dah lama pejam...bagi sapu tangan dah pandai buat2 hembus ingus...kak gee tak de ni...dia gi pasar borong selayang beli siapan dia...
  7. Penghulu
    09-29-2008 10:34 AM
    Penghulu
    besan...saya ingat budak jepon ni dah di ajar dek mak ngan ayah dia sifat2 berkepit nie...nak tido pun asyik nak pelok jek peha saya...saya gerak sikit dia mola lah wo yekkk....aduihhh....sikit2 nak kena angkat pelok...kalau tak wo yekkk...ni santapan haru ni pepagi gini...
    nak tau tak...pagi tadi dia jatuh katil...gedebuk...saya tgk dah meniarap jek kat lantai...muka ke bawah...saya angkat dia langsung tido celah ketiak...
  8. Penghulu
    09-29-2008 10:28 AM
    Penghulu
    nak bawak balek kuching ke...? baek nya menantu....tu yg mentua sayang tu...
  9. Penghulu
    09-29-2008 08:44 AM
    Penghulu
  10. Penghulu
    09-26-2008 04:33 PM
    Penghulu
    Adat oang timur besan...mana ada redah aje kat umah oang...

About Me

  • About hatemetoday
    Biography
    We are the Syaiful's ..Mama to Emil and Tasha..coolie to Meekee, Boy, Amad, Itam, Acap and Melo..
    Location
    Lumayan, Tasik Permaisuri
    Interests
    nothing particular...tido pon hobbi gak...the best therapy...
    Occupation
    kuli boss
  • Signature
    Meekee.Boy.Itam.Amad.Acap.Milo.Mimi

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 05-14-2015 11:57 AM
  • Join Date: 08-08-2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 25

All times are GMT +8. The time now is 07:14 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.