Go

Go Back   PetFinder.my > Members List

Lionking is on a distinguished road

Lionking Lionking is offline

LulaBee

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 11 to 11 of 11
  1. adamyala
    11-06-2009 10:45 PM
    adamyala
    w'salam mamyku, sori lambat reply. Kak zai tak berapa sehat skrg ni. Mcm mana dgn kucing mamyku ? sebenarnya akak pasal kucing baru beranak, akak mmg tak berapa pandai, sbb dah lama takde kucing beranak kat rumah akak. Dulu pun kalau ada kucing beranak dan masalah sama mcm mamyku, akak memang tak tahu apa nak buat selain dari bwk gi vet. Tapi rasanya kalau ibu kucing di vaksin, deworm uptodate, keadaan persekitaran yang bersih dan selesa serta pemakanan yang sesuai dan berkhasiat, selebihnya bergantung pada ibu kucing tu la. Ada setengah ibu kucing yang tak pandai beranak. Kalau camtu, spay ajer dia, toksah kasi beranak lagi kalau beranak lagi nanti camtu jugak masalahnya.

About Me

  • About Lionking
    Biography
    Bru dapat 2 ekr kucin bln Julai 2009,comel!!!
    Location
    Bangi
    Interests
    Tgk Bee n Lula
    Occupation
    tarik papan sorong papan

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 02-10-2011 05:53 PM
  • Join Date: 09-24-2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 24

All times are GMT +8. The time now is 07:53 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.