Go

Go Back   PetFinder.my > Members List

binbin is on a distinguished road

binbin binbin is offline

PetFinder Guru

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 21 to 30 of 86
  1. ayumisha
  2. ayumisha
    11-17-2009 12:41 PM
    ayumisha
    yeke..nak tolak bape??nk tgk pic leh?=)
  3. CookieMonster
    10-23-2009 07:24 PM
    CookieMonster
    alahai terlambat decision making la pulok...keh keh keh...
  4. binbin
    10-23-2009 06:52 PM
    binbin
    huhuhu....dah tinggal cukup2 utk bulan depan
    sbb x nak oder bulan ni.
  5. CookieMonster
    10-23-2009 06:48 PM
    CookieMonster
    salam binbin!!!

    ada banyak lagi ke kau punye BW adult? :p
  6. adamyala
    09-15-2009 08:25 PM
    adamyala
    sama la binbin, kak zai pun nak mintak maaf kalau ada salah dan silap semasa berforum ni. Kalau balik kampong, berhati-hati di jalanraya...terimakasih sebab doakan kesihatan akak.
  7. shareen_natasha
    08-29-2009 01:32 AM
    shareen_natasha
    uik? napa delete smua coversation??
  8. raef
    08-28-2009 12:28 PM
    raef
    Salam..ok bro kita nyer group dah cukup 24kg, thanksss....
  9. adamyala
    08-21-2009 10:03 AM
    adamyala
  10. adamyala
    06-10-2009 09:43 AM
    adamyala
    yaya masih diva mcm biasa. Kalau nak kasi adam main2 ngan kissy, yaya kena kurung dulu. Pastu bila kissy pergi kat cage dia hulur tangan panjang2 nak belasah kissy. Nasib baik kissy pandai elak. Kalau tak dah melayang dah sikecik tu kene tampar. Dah la tangan yaya tu gedebab hahaha !!!

    Adam gumbira sgt dpt kawan. Baru nampak muka adam manis dan ceria. Kalau akak dukung kissy dia pun sibuk nak join sekali. Kene la dukung dua2. Satu kiri, satu kanan. adess...dah la adam tu berat. senget sebelah bahu kak zai..hehehe

About Me

  • About binbin
    Location
    AmPunk....
  • Signature

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 05-06-2016 03:46 PM
  • Join Date: 10-08-2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 47

All times are GMT +8. The time now is 01:20 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.