Go

Go Back   PetFinder.my > Members List

laila is on a distinguished road

laila laila is offline

PetFinder Buddy

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 18
  1. sal_8130
    04-24-2009 04:26 PM
    sal_8130
    memang selalu on9 pun..... kalau ym lagi selalu.
  2. abzalia
    04-01-2009 06:07 PM
    abzalia
    + rindu time kita kat dalam toilet..dia dtg & duk atas riba...
    nak manja2....aduuyaiiiiiiii....
  3. abzalia
    04-01-2009 06:06 PM
    abzalia
    salam...
    hehehe..sorry time tuh buzy bangat...
    bos nak g UK, so terpaksa la kejar & siapkan sume keje2 sblm dia g vacation...
    chellom ape cite..??
    rindu sangat kat dia....
    rindu tang bila kita duduk tuh, dia pegang lutut sambil wat sora manja..
    adesssssssssssss
  4. Lyn_Cat
    03-28-2009 08:03 PM
    Lyn_Cat
    hye laila, tak tau la kalo perut buyat boleh pecah sbb mkn byk..hhihihih . cubalah risik2 kat vet kot2 ade sebab lain ke... ade penyakit ke manalah tau kan.. nak kata cacing..dah penah bg ubat cacing tp camtu jugak.. anak2 kucing kat umah yg 6 ekor aritu..tinggal 2 je yg idup .. 4 ekor dah mati..sbb virus kot.. mmg diorg takleh survive.. letak kat jagaan vet pun mati jugak..entahlah... dah nasib.
  5. binbin
    03-24-2009 12:46 AM
    binbin
    aku bela seko je....itu pun kucing tua...aku dapat thru adoption ada org bg....ada skin problem but still on treatment......x lah berapa jinak suka cakar tangan org banyak bekas kat tangan ni........kadang2 takut jugak........hehehhe
  6. laila
    03-23-2009 02:15 PM
    laila
    hallo bin2.bape ekor kucen ko skarang?ader gambo terbaru ker?
  7. binbin
    03-20-2009 11:50 PM
    binbin
    dah jumpa..........dah hampir 2 bulan dah dok ngan aku....huhuhuhu
  8. adamyala
    03-03-2009 12:20 PM
    adamyala
  9. adamyala
    01-16-2009 03:58 PM
    adamyala
    laila, teruk ke cirit birit chellom tuh? Kalau teruk jgn biarkan. Mana nak nahan sakit, mana nak nyusukan kitten dia lagi. skrg kasi dia mkn apa ?
  10. adamyala
    01-16-2009 07:46 AM
    adamyala
    Hi Laila...lama tak nampak...mcm mana dgn cucu-cucu seme sehat ke ? kalau free on-line kay....

About Me

  • About laila
    Location
    bbst,sepang
    Interests
    bc novel,memasak.
    Occupation
    pb pos malaysia berhad

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 04-24-2010 01:07 PM
  • Join Date: 12-29-2008
  • Referrals: 0

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to laila Using...
This Page
http://forums.petfinder.my/member.php?u=1063

All times are GMT +8. The time now is 09:24 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.