Go

Go Back   PetFinder.my > Members List

BeaYongJune is on a distinguished road

BeaYongJune BeaYongJune is offline

PetFinder Guru

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 6 of 6
  1. shareen_natasha
    08-03-2009 11:30 PM
    shareen_natasha
    kak Ina...................meh miskol kiter... enpon ilang... miskol nmber lma..............0193068678
  2. shareen_natasha
    06-17-2009 04:39 PM
    shareen_natasha
    hhuuuuiiitttt.... i'm in lani....
  3. BeaYongJune
    04-02-2009 12:20 PM
    BeaYongJune
    hai Laila ....sorry la ye lambat reply balik kat laila .....bz sikit.....rain dah semakin ok tapi masih lagi ada masa2 dia kena attack ....dia memang seumur hidup kena ambik ubat.....nak wat macam mana dah nasib dia....tapi dia la yang paling saya sayang....dan dia la jugak yang memyebabkan banyak airmata saya tumpah.....saya selalu fikir kalau dah sampai masa dia saya reda tapi bila dia sakit saya yang nangis dulu takut kehilangan dia.....laila punya kucing semua suhat aje kan.....sekarang ni ada bapa ekor .....saya dah ada 4ekor dah...tapi dua lagi bila dah ok saya nak bagi kat sesiapa yang nak bela tetapi mesti orang yang sayang dan suka kucing la.
  4. laila
    03-27-2009 10:06 PM
    laila
    hi byj.pe kabo?rain sihat?aper citer rain skarang?dh ok sepenuhnya ker?
  5. shareen_natasha
    03-22-2009 11:01 PM
    shareen_natasha
    k.ina, kucin yg red tabby tu , kucin k.ina ka? sbjik mcm my Boy la... tp boy ni kenit lg... K.ina nk p x gath 25/4/09 nih? nk p x? kalu nk , kta p bdua nk?
  6. filinlee
    01-20-2009 02:43 PM
    filinlee
    alo makcik.. dah boleh log in ker?? eheheh... senyap2 ar...

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 06-06-2013 12:14 PM
  • Join Date: 09-19-2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 3 of 3

All times are GMT +8. The time now is 12:20 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.