PetFinder.my

PetFinder.my (http://forums.petfinder.my/index.php)
-   General Discussion (http://forums.petfinder.my/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Animal Abuse: You Can Make A Difference Video (http://forums.petfinder.my/showthread.php?t=38)

pugsnmutts 05-08-2008 03:38 PM

Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
Please adopt a pet & save a life...
http://www.youtube.com/watch?v=U5Iv5...eature=related

AndyKoh 05-08-2008 04:08 PM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
Nice and touching video... good for promoting SPCA and letting people know about the homeless and needy animals out there...

But I think the creator should take out the part on cutting the kitten's head... gross and disturbing haha... {vomit}

pugsnmutts 05-08-2008 04:13 PM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
ya, i was like {scared} n {sweat} when tat part came on... {sick}

somebunny 05-08-2008 05:30 PM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
wat??? that's sick!! don't think i wanna watch it now :p

pugsnmutts 05-08-2008 05:49 PM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
everyone should watch the video... i had tears in my eyes after watching it... {cry}
just close ur eyes for 10seconds when u see a white kitten placed on a chopping board, then u wun see it...

AndyKoh 05-08-2008 05:59 PM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
yeah the video is nice to watch... now i can't wait to go SPCA tomorrow afternoon hahaa...

and i bet somebunny can't resist peeking at the video during those 10 seconds! {wink}

somebunny 05-09-2008 10:25 PM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
err..no, i can resist just fine :p

i used to be able to watch all that, faces of death, amazing asia (cant really remember the correct name of that series).. i remember one where there were some cute puppies in a cardboard box, and some ppl just looked them over, picked one, brought it straight to the chopping board and hacked it up. sick. i can't really stomach these things anymore these days.. must be getting old haha

veanne 05-10-2008 04:16 AM

Re: Animal Abuse: You Can Make A Difference Video
 
omg... the video was very touching... but then... omg... the cat being slaughter... arghhh... my heart pain... those injured animals... omg...


All times are GMT +8. The time now is 06:36 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.