PetFinder.my

PetFinder.my (https://forums.petfinder.my/index.php)
-   Movies & TV (https://forums.petfinder.my/forumdisplay.php?f=47)
-   -   Harry Potter (https://forums.petfinder.my/showthread.php?t=2627)

kitty_inky 07-20-2009 01:50 PM

Harry Potter

Aiyo i was so frusfrated with the movie.what they cared to show us is the hormones between the actors is rising up.{cry}.........

The most important scene like dumbledore funeral in the ending gone,the crucial part in undertanding voldermort character gone.

i am wondering the final episode of harry potter..{cry2}

vivienlpl 07-20-2009 03:46 PM

Re: Harry Potter

those you havent watch
you may skip it
i watched
the show 2 hours and i almost fall asleep

one of the worst harry potter movie
and a totally flop for this edition...really dissapointing...

no weird creatures, no adventure, no excitement.... :(

only talk talk talk....some love scenes..... someone died.... end....damn! {arrogant}

nurkasih 07-20-2009 03:49 PM

Quote:

Originally Posted by kitty_inky (Post 53837)
Aiyo i was so frusfrated with the movie.what they cared to show us is the hormones between the actors is rising up.{cry}.........

The most important scene like dumbledore funeral in the ending gone,the crucial part in undertanding voldermort character gone.

i am wondering the final episode of harry potter..{cry2}

Yerp yerp.. this time around..all those dovey lovey..normal duhhh teenage plots.. Kebohsanan teramat.. Gugugugu... plus irritating ngan mamat 2 ekor tepi kitaorang..maybe tak pernah tengok Harry Potter kot..excited tengok Harry berdesup ilang sana sini..all the usual stuff of Harry Potter, then tak dikira sesi penceritaan semula si Dungu A ke Dungu B yang mana tak betul pun... Gila irritating...{ohmygod}

Zarul 07-20-2009 08:54 PM

yup...banyak babak penting dalam buku yg tidak di tunjukkan.....cant wait for the last one{high}

shareen_natasha 07-20-2009 11:58 PM

lg 2 siri akn tamat Harry Potter..... jgn lupa miliki smua koleksi bukunya...{good}

Zarul 07-21-2009 08:16 AM

Quote:

Originally Posted by shareen_natasha (Post 53990)
lg 2 siri akn tamat Harry Potter..... jgn lupa miliki smua koleksi bukunya...{good}

eh bukan satu siri lagi je ke?

nurkasih 07-21-2009 03:58 PM

Quote:

Originally Posted by Zarul (Post 54002)
eh bukan satu siri lagi je ke?

I pun tot ada satu lagi jerk.. Harry Potter and the Deathly Hallows..{wink}

kitty_inky 07-21-2009 04:12 PM

Siri memang satu tapi producer nak split into two.So half next year half lagi the following year.too bad....the quality of the movieis bad

BabyZee 07-21-2009 05:36 PM

Harry Potter the novel series are just perfect but sorry to say the movie series are getting bad by the year...huhu...
I mean kalau Lord of The Ring also an adaption from novels boleh buat the best they can, why not Harry Potter do the same? Hmmm...
For me until now LOTR remains the best trilogy of all times!{wink}{victory}

nurkasih 07-21-2009 11:21 PM

Quote:

Originally Posted by BabyZee (Post 54215)
Harry Potter the novel series are just perfect but sorry to say the movie series are getting bad by the year...huhu...
I mean kalau Lord of The Ring also an adaption from novels boleh buat the best they can, why not Harry Potter do the same? Hmmm...

Betul betul betul..tengok berulang pun tak jemu..{victory}

Zarul 07-22-2009 09:20 AM

Quote:

Originally Posted by BabyZee (Post 54215)

most probably too many detail sampaikan the producer tak tau yang mana nak di masukkan kedalam movie

abgraldo 07-22-2009 12:58 PM

Ooo ye ker tak best? Pakcu baru nak gi tengok hari ni. Review and iklan dier macam best jer.... hehehe{happy}. Anyway, Pakcu bukan lah fan sangat dgn harry porter tp the last (previous) harry porter not bad..{victory} K, ler macam ni Pakcu nak tengok UP! jer la mlm ni{shy}

BabyZee 07-22-2009 01:24 PM

Quote:

Originally Posted by abgraldo (Post 54368)
Ooo ye ker tak best? Pakcu baru nak gi tengok hari ni. Review and iklan dier macam best jer.... hehehe{happy}. Anyway, Pakcu bukan lah fan sangat dgn harry porter tp the last (previous) harry porter not bad..{victory} K, ler macam ni Pakcu nak tengok UP! jer la mlm ni{shy}

Takdala tak best sangat Pakcu..Ok je..
Nak tengok for entertainment boleh la, banyak comedy scenes so agak menghiburkan la cuma tak baca action and magic, the climax of the story pun tak kuat sangat...
Nak buat macamna, movie series Harry potter ni banyak ups and downs probably sebab dalam beberapa movie director lain2 so style pun lain2..

kitty_inky 07-22-2009 05:02 PM

If compared hp 1 and 2 with the latest there were huge different.i like the previous dumbledore rather then the current one.

So so...sad...at least they supposed to show fleur delacor and bill weasley engaged.

vivienlpl 07-22-2009 08:34 PM

Quote:

Originally Posted by BabyZee (Post 54380)
Takdala tak best sangat Pakcu..Ok je..
Nak tengok for entertainment boleh la, banyak comedy scenes so agak menghiburkan la cuma tak baca action and magic, the climax of the story pun tak kuat sangat...
Nak buat macamna, movie series Harry potter ni banyak ups and downs probably sebab dalam beberapa movie director lain2 so style pun lain2..

potong stim only {shy}

June 07-29-2009 01:04 PM

Harry Potter

Aiyoh!! I watched this movie last nite.BIG dissapointment. {ohmygod}{ohmygod} Damn the ending also {ohmygod}{ohmygod} Menyesal bayar RM22 for tkts watching sloopy movie.Better watch Ice Age 3.

Quote:

Originally Posted by vivienlpl (Post 53902)
those you havent watch
you may skip it
i watched
the show 2 hours and i almost fall asleep

one of the worst harry potter movie
and a totally flop for this edition...really dissapointing...

no weird creatures, no adventure, no excitement.... :(

only talk talk talk....some love scenes..... someone died.... end....damn! {arrogant}

kitty_inky 07-29-2009 03:01 PM

tula kak june dah nasihat awal awl dah jangan p tengok.rugi.Ice age 3 rocks!!tak bosan.hohoho.

Takpe tunggu New Moon ye?kak june kan peminat twilight?heehheeheh

June 07-29-2009 04:08 PM

Harry Potter

suami akaklah yg kecoh nak tgk.last2 dia pun menyumpah {shy}{shy} dia kata lousy betul klu banding dgn yg HP sebelum2 ni.

huhuhu!! Twilight I like {high}{high} Tak sabar nak tgk

Quote:

Originally Posted by kitty_inky (Post 55221)
tula kak june dah nasihat awal awl dah jangan p tengok.rugi.Ice age 3 rocks!!tak bosan.hohoho.

Takpe tunggu New Moon ye?kak june kan peminat twilight?heehheeheh

kitty_inky 07-29-2009 04:58 PM

tula...hohoho.Bosan teramat.lin siap tertido lagik kat dalam wayang.tak pernah lin tido.tu first time la.Dia nyer producer gagal plot cerita tu dengan baik.{sweat}.Akibatnya duit kita melayang macam tu je.tensi guer.

nurkasih 07-29-2009 09:58 PM

Quote:

Originally Posted by June (Post 55230)
suami akaklah yg kecoh nak tgk.last2 dia pun menyumpah {shy}{shy} dia kata lousy betul klu banding dgn yg HP sebelum2 ni.

huhuhu!! Twilight I like {high}{high} Tak sabar nak tgk

Tapi Twilight dah tukar Heroin... Even the book..I baca yang ke 3... I dah zzzzz... so dah tak suka twilight.. pun rasa cam dragging jugak....

Memang twilight yang memula besh..hehehe nak tanya sket..tho lari threat ..i nak tanya ada sapa2 dah baca stephanie meyer punya new book..nama apa tah..kalau ada yang rekemen baru nak beli..setakat nieh nak beli pusing2..mesti beli yang lain selain yang tue yang bertabur kat depan MPH.. hehe