PetFinder.my

PetFinder.my (http://forums.petfinder.my/index.php)
-   Member Introductions (http://forums.petfinder.my/forumdisplay.php?f=23)
-   -   salam perkenalan. (http://forums.petfinder.my/showthread.php?t=2658)

balqis 07-27-2009 08:21 AM

salam perkenalan.
 
asalamualaikum semua.{mfeelgood} salam perkenalan.maaf{mblush} tak kenalkan diri sebelum ni.harap semua sudi berkwn dgn saya.{mbiggrin}saya tunggu salam perkenalan dari awak semua.{catwink}hai.hai.hai.{cathello}

nastygurlz 07-27-2009 08:49 AM

Re: salam perkenalan.
 
Quote:

Originally Posted by balqis (Post 54818)
asalamualaikum semua.{mfeelgood} salam perkenalan.maaf{mblush} tak kenalkan diri sebelum ni.harap semua sudi berkwn dgn saya.{mbiggrin}saya tunggu salam perkenalan dari awak semua.{catwink}hai.hai.hai.{cathello}

salam..
hye balqis..welcum to da club..{victory}{victory}

shareen_natasha 07-28-2009 09:38 PM

Re: salam perkenalan.
 
http://i201.photobucket.com/albums/a...lcome/CATS.gif

http://i316.photobucket.co[IMG]http:...lcome/CATS.gif

http://i316.photobucket.com/albums/m...me/08-Cats.gifm/albums/mm326/Smiley1936/Welcome/08-Cats.gif[/IMG]

balqis 07-28-2009 09:44 PM

Re: salam perkenalan.
 
aduh rasa terharu sangat{grin},ada juga yg sambut slam saya,dan yg penting sudi kwn ngan saya.ceria sangat rasa hari ni.dpt ramai kwn{happy}

puteh 07-29-2009 03:06 PM

Re: salam perkenalan.
 
haii balqis,
selamat datang ke PF,{victory}

Felix The Cat 07-30-2009 09:07 AM

Re: salam perkenalan.
 
Quote:

Originally Posted by balqis (Post 54818)
asalamualaikum semua.{mfeelgood} salam perkenalan.maaf{mblush} tak kenalkan diri sebelum ni.harap semua sudi berkwn dgn saya.{mbiggrin}saya tunggu salam perkenalan dari awak semua.{catwink}hai.hai.hai.{cathello}

A very warm welcome to Petfinder Balqis. Hope you enjoy your stay here!

habidaiya 07-30-2009 10:11 AM

Re: salam perkenalan.
 
assalamualaikum...hai balqis...

ingat daiya lg x.... welcome to PF... hope u enjoy to be here ye...{victory}
{mbiggrin}

eliss 07-30-2009 10:21 AM

Re: salam perkenalan.
 
hai..welcome ....em lis pun baru gak...byk yang kita leh blajar kat sini tau...best...{victory}

linda_gamble 07-30-2009 10:22 AM

Re: salam perkenalan.
 
hai balqis selamat berkenalan dari linda..
semuer kat sinie peramah2..kami semuerpon nak kawan ngan balqis..
welcome to the club...{victory}{victory}{victory}

balqis 07-30-2009 02:19 PM

Re: salam perkenalan.
 
asalamualaikum and hai to all.(chewah speaking)....{grin}{mbiggrin}nak kasi atu balqis tukar nicname dr dolittle,smlm nengok kat astro citer tu best giler.kan best kalu anak bulus kita boleh bercakap?senang nak tau apa dia nak,apa masalah dia. hehehehe....{catlaugh} sori merapu sikit kat sini.terima kasih semua yg sambut salam saya. saya sayang awak semua.{muacks}{catwink}

chemonk 07-30-2009 02:20 PM

Re: salam perkenalan.
 
ada no phone??!! hahahahah... terrrruuussss....

june!! ko jgn nak komen apa-apa aaaa..{shy}{shy}


All times are GMT +8. The time now is 01:28 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.