Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 6 of 6
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: June
Forum: Member Introductions 09-16-2008, 10:40 PM
Replies: 220
Views: 23,375
Posted By June
saya nak join sama, boleh?

apa dia ingat kita heran dgn forum durang tu.aku ni bukan org kampung pun tau gak apa tu budi bahasa dan courtesy.eh,ntah2 malaun2 kat sana tu asal usulnya kampung ulu mana,dtg bandar nak tunjuk...
Forum: Member Introductions 09-16-2008, 10:11 PM
Replies: 220
Views: 23,375
Posted By June
saya nak join sama, boleh?

Zai,aku baru baca PM ko kat kampung sebelah.aku mmg jarang masuk.ntah kenapa tergerak pula hati ari ni nak masuk.ko pedulikan saja malaun2 yg nak ban ko lah pasal kucing bukan persian.klu pun bukan...
Forum: Member Introductions 09-14-2008, 10:41 PM
Replies: 220
Views: 23,375
Posted By June
saya nak join sama, boleh?

apasal pula bawa pampers lebih?? jahatnya penghulu.buat malu nama aku.mentang2 aku offline.nak saman malu ni.gader2 kat rmh nurul ler.
Forum: Member Introductions 09-14-2008, 08:20 PM
Replies: 220
Views: 23,375
Posted By June
saya nak join sama, boleh?

hahahahahah!! takpelah.aku tak jd Pavillion.itu korang2 lah.aku jd StarHill je.aku makan Cadbury Flakes 2 bar tadi.huhuhuhu!! cuaca sejuk nak mampus.3 layer baju aku pakai. 2 shirt dan 1...
Forum: Member Introductions 09-14-2008, 08:05 PM
Replies: 220
Views: 23,375
Posted By June
saya nak join sama, boleh?

huhu!!! tak larat aku nak bela persian.yg kucing kampung ni pun dah sakit kepala dgn kerenah durang.td my cat sitter sms kata habis 1 rmh durang kerjakan.itu protes sebab aku tinggalkan lama2.mcm...
Forum: Member Introductions 09-12-2008, 10:05 PM
Replies: 220
Views: 23,375
Posted By June
saya nak join sama, boleh?

mau tak seram.sana byk makhluk halus.aku dah suruh Penghulu panggil Ustaz Harun Din tp dah pergi jin2 tu datang balik lg.degil sungguh {shy}{shy}
Showing results 1 to 6 of 6

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 10:09 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.