Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 46
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: simba
Forum: Cats & Kittens 11-10-2010, 01:25 PM
Replies: 6
Views: 5,189
Posted By simba
Re: Cat Sneezing Badly - URGENT

furkids,

i dah jumpa dgn goverment vet, doc bg ubat selsema, kahak, antibiotik, selera mkn,, demam.
kalau ubat cairkan kahak tuh macamaner anak kucing tuh nak kuarkan kahaknya ye? coz kita...
Forum: Cats & Kittens 10-30-2009, 11:36 AM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

hahahha... abih ler tucin2 tuh sumer pakai lipstik... sireh... jangan bebudak tuh mabuk dah... {shy}
Forum: Cats & Kittens 10-30-2009, 11:33 AM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

cookies.. dah cuba tanam catnip.. x sempat tumbuh panjang... dah lecur.....rumput pun nak cari gak tapi x tahu rumput aper yang sesuai tuk kucing nie... sebab kalau blik kampung banyak sangat rumput2...
Forum: Cats & Kittens 10-30-2009, 11:27 AM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

bagus gak idea naq nie.. tanam pokok sireh... kucing leh makan tak???... kalau kucing leh makan bagusler.. nanti kalau sesaper nak buat sireh junjung leh ler dijual buat duit ...hikhikhik... tuannya...
Forum: Cats & Kittens 10-30-2009, 10:38 AM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

ohh keladi jenis herba?... tucin kalau gigit ker makan ker tak per2 ker? kalau ok weekend ni simba leh beli ltak kt ruang tamu... waaah mesti suka anak2 bulus aku tuee...{grin}
Forum: Cats & Kittens 10-30-2009, 10:11 AM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

rock pokok yang no 3 tuh ok ker kalau anak2 bulus makan?
Forum: Cats & Kittens 10-30-2009, 09:44 AM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

yerlahh 2 semua bukannya pokok keladi ker... setahu simba tuh sumer spesis keladi kan?
Forum: Cats & Kittens 10-29-2009, 05:12 PM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

kalau dapat pokok pun nak letak kat tingkap bilik anak2 bulus... kasi hijauuuu gitu...{victory}
Forum: Cats & Kittens 10-29-2009, 05:11 PM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

aha... rock letak gambor sok...kiter tunggu... klu xleh pokok aper nak letak.. {scared}pokok plastik abih lah dikerjakan..
Forum: Cats & Kittens 10-29-2009, 05:01 PM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

rock..

2 pokok money leaf kerr... ??? ader org kata pokok keladi??? kalau betuller pokok keladi ader yang kata leh sebabkan keracunan kat kucing.. {sweat}
Forum: Cats & Kittens 10-29-2009, 04:42 PM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
Re: pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

pokok daun hijau kaler kuning pun banyak... ader gambar tak kalau ader letak kat sini.. nanti weekend ni leh ler g cari... atau kalau ade sesape tau nama melayunya..{good}
Forum: Cat TV and Photos 10-29-2009, 12:54 PM
Replies: 1,028
Views: 90,087
Posted By simba
Re: June's Anak Bulus

jiran kak june nie ader sakit mental ler... ati2 ngan anak2 bulus kak june.. takut dia dapat peluang dia entam lak anak22 kak june... orang camnie hati dia bebal.. x makan saman..
Forum: Cats & Kittens 10-29-2009, 12:36 PM
Replies: 37
Views: 15,231
Posted By simba
pokok yang sesuai ditanam dalam rumah...

simba nak letak pokok kat dalam rumah... tapi ader anak 8 ekor yang bijak-bijak... so minta pandangan pokok yang sesuai nak letak sebagai hiasan dalam rumah.. tak nak pokok plastik lah yerr...{happy}
Forum: Coffee Room 10-29-2009, 11:36 AM
Replies: 54
Views: 4,850
Posted By simba
Re: :::Apa korang bahasakan diri korang dgn kucing korang?

mama....{wink}
simba.... come on.. meh kat mama...
Forum: Cats & Kittens 10-29-2009, 11:34 AM
Replies: 29
Views: 6,975
Posted By simba
Re: Cat Sitter diperlukan... Permaisuri,cheras

sebab binatang ler kena panggila diabinatang.. kang kalau panggil diaorang ader yang confius lak hehehe...
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 01:50 PM
Replies: 39
Views: 4,280
Posted By simba
Re: cane nk tangkap org ni?

yerr... patutnyer... u cakap kat jiran tuh... [ warning..] bersedia untuk dia mati kena racun tikus gak.....{angry}
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 01:40 PM
Replies: 42
Views: 4,722
Posted By simba
Re: My BumbleBee kena gelek van

semuga bee lekas sembuh.... from simba dan anak2...
Forum: Health, Disease & Diet 10-23-2009, 12:25 PM
Replies: 25
Views: 4,008
Posted By simba
Re: Mek's is now in a recovery process from FLUTD..alhamdulillah.. :)

perhhh kak june... gamogen tuh... kalau bagi yang pure gamat healin yang warna putih tuh ok gak kan? pasni beliler kat care4 jln peel..
Forum: Health, Disease & Diet 10-23-2009, 12:22 PM
Replies: 34
Views: 7,549
Posted By simba
Re: Cat Grass

ahaaa rumput ni simba beli masa kt petsmore queenspark...abih dahhh dikerjakan...
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 12:11 PM
Replies: 29
Views: 6,975
Posted By simba
Re: Cat Sitter diperlukan... Permaisuri,cheras

sessi 1 g cuti japp tapi sessi ke2 g kursus lama tuh....{cry2}

x dapat bayangkan camnerler x jumpa diabinatang nanti... paling lama pun pernah tggal g kursus seminggu... tu pun muka dah monyok...
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 12:07 PM
Replies: 29
Views: 6,975
Posted By simba
Re: Cat Sitter diperlukan... Permaisuri,cheras

adatime rajin.... ada time... malas.... hukhukhuk...
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 12:05 PM
Replies: 29
Views: 6,975
Posted By simba
Re: Cat Sitter diperlukan... Permaisuri,cheras

agaknyer.... camnilah rupa2nyer anak-anak bulus aku bila aku tinggalkan yer..... bila kita sampai rumah muka masing2 buat2 baru bangun tidur.... bijak2...
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 11:59 AM
Replies: 17
Views: 3,374
Posted By simba
Re: nak cari pakwe utk kucing ku

simba ader adik angkat.... boleh ker buatkan calon...

nama : zidane zidan

nama manja : baby

umur : 1 tahun lebih

status : teruna... masih suci
Forum: Cats & Kittens 10-23-2009, 11:50 AM
Replies: 17
Views: 3,374
Posted By simba
Re: nak cari pakwe utk kucing ku

king...king....
ko ni buat lawakler.... sekali aku baca thread ko... gelak abis aku satu opis...{shy}
Forum: Health, Disease & Diet 10-23-2009, 11:44 AM
Replies: 35
Views: 5,804
Posted By simba
Re: Anak Chart Chai mati terlekat dalam rahim

suker tengok lambang kasih sayang dan ketabahan ibu kucing dan anak-anaknya.... binatang pun tahu erti kasih sayang... tapi kenapa manusia masih tak faham erti kasih sayang????

buat chart chai......
Showing results 1 to 25 of 46

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 11:22 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.