Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 7 of 7
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: tawfiqzack90
Forum: Exotic 12-21-2010, 04:50 PM
Replies: 1
Views: 4,370
Posted By tawfiqzack90
Chameleon ada jual ke kat tempat kita?

orang kampung tengah bising mencari tokek : gecko kat dalam hutan sekarang nieh.. {oh}
tengah-tengah cari informasi pasal gecko.. ternampak lar sesumpah@chameleon..{wink}
kat malaysia ada jual ke...
Forum: Member Introductions 12-07-2010, 11:58 PM
Replies: 1
Views: 816
Posted By tawfiqzack90
Re: Salam Perkenalan Dari Aku Yang Merindui Mereka

hye..tapelar tu..sekurang2nyew ade peluang bela kucing..hari esok mungkin lebih indah dengan kucing yang bakal datang..{victory}{wink}
Forum: Member Introductions 08-23-2010, 04:44 PM
Replies: 42
Views: 4,748
Posted By tawfiqzack90
Re: newbie nak kenal2..

BaiK! (^.^) memang dah tak layan dah orang tu..kelentong lebih kot..

hehe,belum terbuka hati lar sis nak adopt diaorang tu..
sebab zaman budak dah pernah bela diorang,tapi sekejap je..parent tak...
Forum: Member Introductions 08-23-2010, 01:57 PM
Replies: 42
Views: 4,748
Posted By tawfiqzack90
Re: newbie nak kenal2..

masih tunggu masa yang sesuai nak bela kucing-kucing nieh..
zaman sekolah dulu tak dapat..parent tak bagi..
dah masuk kolej sibuk sokmo..
dah kerja nanti baru dapat bela kucing..

join PF ni nak...
Forum: Member Introductions 08-20-2010, 01:59 AM
Replies: 42
Views: 4,748
Posted By tawfiqzack90
Re: newbie nak kenal2..

nur kasih~ baik...saya akan lebih berhati-hati{wink}

nur azua~huhu,susah nak cakap..cinta pandang pertama kat kucing siberian itupun member dari u.s yang kat myspace kenalkan kucing dia.. awal...
Forum: Member Introductions 08-19-2010, 10:52 PM
Replies: 42
Views: 4,748
Posted By tawfiqzack90
Re: newbie nak kenal2..

plak dah..hahak3.. sorilar..saya org baru xtaw apew2...
tpi memang xmampu nak beli kuceng mahal2 cmtu..tpi teringin.adess..

coki~kuceng apew rm10..hahak3..
Forum: Member Introductions 08-19-2010, 09:01 PM
Replies: 42
Views: 4,748
Posted By tawfiqzack90
Re: newbie nak kenal2..

saya budak baru belajar jugak!! :) mencari siberian kitten free..ade org nk kasik x?
Showing results 1 to 7 of 7

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 05:16 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.