Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 13 of 13
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: dellasandy
Forum: Health, Disease & Diet 09-28-2011, 11:46 PM
Replies: 0
Views: 1,907
Posted By dellasandy
Exclamation penleukopenia jangkit dengan orang tak??

minta pendapat dr akk2 n abg2... panleukopenia ni jangkit dengan orang tak??
Forum: Cats & Kittens 09-28-2011, 11:35 PM
Replies: 10
Views: 3,363
Posted By dellasandy
Re: kucing pun demam ke??

kucing della dah tak ada {msad} .. dia kena panleukopenia .. {msad}{mcry}
Forum: Health, Disease & Diet 09-27-2011, 08:36 PM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Re: kesian tengok kucing jiran

terima kasih sebab info...{msad}
Forum: Cats & Kittens 09-27-2011, 07:51 PM
Replies: 10
Views: 3,363
Posted By dellasandy
Re: kucing pun demam ke??

jabatan haiwan kat mana? della dduk kat ampang... kat ampang ada ke jabatan haiwan??
Forum: Cats & Kittens 09-27-2011, 07:49 PM
Replies: 10
Views: 3,363
Posted By dellasandy
Re: kucing pun demam ke??

terima kasih sbb bg pendapat..
Forum: Health, Disease & Diet 09-26-2011, 08:07 PM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Unhappy Re: kesian tengok kucing jiran

kucing tu da mati...{cry} mungkin sbb tak tahan kurap kat badan dia....{cry}{cry}{cry}
Forum: Cats & Kittens 09-26-2011, 08:04 PM
Replies: 10
Views: 3,363
Posted By dellasandy
Unhappy kucing pun demam ke??

kucing pun demam ke?? sebab kucing della tak mau makan tak mau minum... badan dia panas... tu demam ke? satu2nye cara nak sihatkan dia balik kena pegi vet ke? selain dr pergi vet takde cara lain ke?...
Forum: Health, Disease & Diet 09-24-2011, 12:18 AM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Re: kesian tengok kucing jiran

tapi kan...della ni org kmpg je...bela kucing kmpg je... cuma bg mkn nasi je...klau ade duet lebih baru beli biskut dgn susu kucing...ehehe{shy}
Forum: Health, Disease & Diet 09-24-2011, 12:15 AM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Re: kesian tengok kucing jiran

kesian kucing tu....walau ape pun skurang2nye rawat lah sikit2...{sick}
Forum: Health, Disease & Diet 09-24-2011, 12:12 AM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Re: kesian tengok kucing jiran

ok jugak cdgn ni...nnti della bg thu jiran della ni....
Forum: Health, Disease & Diet 09-20-2011, 02:13 PM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Re: kesian tengok kucing jiran

owh..pkai minyak gamat ke...ingatkan minyak gamat tu tak boleh utk kucing...kalau della tau minyak gamat boleh pakai della dah buat awal2 dah....thanks bg info kak marayah......
Forum: Health, Disease & Diet 09-19-2011, 04:59 PM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Re: kesian tengok kucing jiran

kucing biasa je..
kalau punca kurap tu pun della tak tau...{ohmygod}
tapi ada tak ubat untuk hilangkan kurap tu...
Forum: Health, Disease & Diet 09-19-2011, 03:11 PM
Replies: 17
Views: 5,987
Posted By dellasandy
Unhappy kesian tengok kucing jiran

salam,
della nak mintak pendapat mcm mana nak sembuhkan kucing kurap?? jiran della ni bela kucing..baby lagi...kurap dia dah teruk...tapi jiran della ni bagi ubat cap kaki tiga...{madore}bertambah...
Showing results 1 to 13 of 13

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 07:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.