Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 22 of 22
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: viva_biru
Forum: Rescuers & Fosterers 01-19-2011, 07:45 AM
Replies: 4
Views: 2,715
Posted By viva_biru
Re: 5 ekor kucing untuk dipelihara

nanti la esok atau lusa sy upload gambar2 dorang yer...kalau sape2 nak kan dorg ni mintaklah sgt tolong jaga dorg ni, kalau ade kwn2 tgh cari kucing sila la maklum dekat saya serta merta...nak hantar...
Forum: Rescuers & Fosterers 01-19-2011, 07:44 AM
Replies: 4
Views: 2,715
Posted By viva_biru
Re: 5 ekor kucing untuk dipelihara

pasal umur tu yg x pasti...hehehe...sbb masa dia lahir pun x pasan, tiba2 jer dtg cari mkn tepi umah saya ni....tp rasanya setahun ade dah kot...mula2 dorg dtg kat umah ni dulu, ramai dekat 10...
Forum: Rescuers & Fosterers 01-18-2011, 12:36 PM
Replies: 4
Views: 2,715
Posted By viva_biru
5 ekor kucing untuk dipelihara

1 ekor warna hitam
2 ekor warna putih (yg sekor lagi mata dia sebelah hijau sebelah biru tp liar)
1 ekor warna kuning + putih
1 ekor warna putih + hitam

kesemuanya untuk dipelihara,...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-07-2010, 06:48 PM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

terima kasih yg x terhingga buat suhaimy yg sudi menjaga kucing2 akak tu...x terbalas rasanya jasa kamu pada akak...harap kuning dgn anak2 dia selesa dan seronok duk kat sane...akak buat semua ni sbb...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-05-2010, 11:33 AM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Forum: Rescuers & Fosterers 02-05-2010, 10:37 AM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

emmm.....sy cuba fikirkan yg baik utk dorg, ade kwn tu mgkin amik 2 ekor, x tau la camane kalau dia x menyusu, mgkin leh bagi sendiri susu kat anak2 kucing tu kot...yg sekor lagi dgn ibu dia mgkin...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-05-2010, 10:19 AM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

ooo ye kerrr....tapi tu la, baru ni tgk msg dari seseorg, ni msg dia....Salam kak. Sy Suhaimy dr Cheras. Sy tak tau nak ckp camana. Sy terus terang je la. CNY ni sy plan nak start buat biz boarding...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-05-2010, 09:47 AM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

nampaknyer kalau x der sape2 nak jaga kucing2 sy ni, terpaksa la antar ke pusat kucing kat ampang jer la esok...huhuhu...nasib la ko kuning, takder sape nak jadi tuan ko....
Forum: Pet Memorial 02-04-2010, 03:40 PM
Replies: 33
Views: 4,669
Posted By viva_biru
Re: In Loving Memory - Coklat 30/7/07-26/7/09

nak kan pengganti coklat? sila hubungi sy....
Forum: Member Introductions 02-04-2010, 03:28 PM
Replies: 37
Views: 4,334
Posted By viva_biru
Re: new member

it's ok gabriel...or your friends ker yg berminat nak pelihara dorg...sila2 la beritau...kalau boleh sebelum raya cina nak serahkan dorg....kesian sgt duk kat umah tu, x selesa....
Forum: Member Introductions 02-04-2010, 02:59 PM
Replies: 37
Views: 4,334
Posted By viva_biru
Re: new member

sape nak cuba pelihara kucing sy? ibu kucing kaler kuning dgn 3 baby dia...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-04-2010, 02:41 PM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

memang comeyyy...tp tu la, sape nak jadi tuan baru dia pun x tau lagi, kalau zarina ade kengkwn area kl ni yg nak bela kucing...bitau akak cepat2 yer....tq
Forum: Pet Memorial 02-04-2010, 01:24 PM
Replies: 2
Views: 1,493
Posted By viva_biru
Re: Chak dalam kenangan

kuntum : ooo ye kerr...ingatkan yg berpisah hidup pun leh letak gak...hehehehe....amik CHAK kat umah org gak ari tu, letak kat umah pun sbb nak halau tikus, alhamdulillah, tikus x der langsung....tp...
Forum: Pet Memorial 02-04-2010, 12:45 PM
Replies: 2
Views: 1,493
Posted By viva_biru
Chak dalam kenangan

baru seminggu serahkan pada org....jenuh menangis dlm keter tgk dia mengiau dlm keter masa nak serahkan dia...selagi dia ade dpn mata selagi tu la airmata turun dgn lajunyer....skrg ni pun masih...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-04-2010, 12:36 PM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

ni gambar salah sekor anak dia...

http://i638.photobucket.com/albums/uu103/awiena_selamanya/DSC_0262-1.jpg

ni gambar ibunya...
...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-04-2010, 12:29 PM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

zarina kat maner? kalau takat dlm selangor ker negeri sembila ker ok lagi....
akak leh antar kan....
Forum: Rescuers & Fosterers 02-04-2010, 12:14 PM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

http://i638.photobucket.com/albums/uu103/awiena_selamanya/DSC_0268.jpg

try bukak....ade gambar x?

ok dah jadi dah.....pandai pun letak gambar...hehehe...
Forum: Pet Memorial 02-04-2010, 12:10 PM
Replies: 41
Views: 5,963
Posted By viva_biru
Re: Akhirnya kau pergi jua....

x nak cari pengganti dia ker BYJ? kalau nak, sy nak bagi.....{happy}
Forum: Rescuers & Fosterers 02-04-2010, 12:03 PM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Re: Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

memang nak letak gambar ni...tapi x brape tau camane nak attach gambar, leh ajar kan tak? atau kena upload dulu gambar kat photobucket? nanti i try laa....
Forum: Pet Memorial 02-04-2010, 11:48 AM
Replies: 9
Views: 2,582
Posted By viva_biru
Re: Black.... in memories....

sape2 nak kan kucing kaler kuning dgn baby 3 ekor...sila pm sy key....

email : awiena_selamanya@yahoo.com
ym : awiena_selamanya
no fon : 017-8750067

kalau boleh nak serahkan cepat skit...ade...
Forum: Rescuers & Fosterers 02-04-2010, 11:26 AM
Replies: 27
Views: 4,465
Posted By viva_biru
Nak let go kucing kaler kuning + 3 baby

kalau sape2 berminat...sila pm sy key....ekceli sy terpaksa let go kucing sy ni atas sebab2 yg x dpt dielakkan, ikutkan syg n kesian....

Yahoo Messenger : awiena_selamanya
email :...
Forum: Pet Memorial 02-04-2010, 11:23 AM
Replies: 27
Views: 4,445
Posted By viva_biru
Re: :::Selamat Tinggal Maya:::RIP:::

sy ahli baru...sy faham ape yg berlaku, sbb kita dah jaga dia, tup2 berpisah dgn dia...ari tu sy bagi kucing sy kat org...aduiii, sampai bengkak mata nangis kesian tgk dia, tapi skrg sy nak let go...
Showing results 1 to 22 of 22

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 11:56 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.