Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 18 of 18
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: kacak
Forum: Cats & Kittens 04-24-2012, 10:34 PM
Replies: 11
Views: 5,426
Posted By kacak
Re: Cat for sale in Mudah - tapi keadaan yang sangat tidak terurus

la yer ke truk begitu sekali.....!!!! tak dapat tengok la iklan tu da di 'delete'....setiap perkara / benda / masuk tandas pun perlukan duit.....semua atas pilihan kita . Contoh pet shop di petaling...
Forum: Coffee Room 01-02-2011, 12:48 AM
Replies: 11
Views: 5,421
Posted By kacak
Re: Pandang Islam Mengenai Penjualan Kucing

{good} saya pun ada menjual kucing jgk.... saya pun dah tgk2 dan tanya org yg pandai agama dan hukum hakam...
Yang penting mestilah menjaga haiwan ini dgn sempurna , makan minum , kebaikkan...
Forum: Vets & Docs Reviews 11-17-2010, 01:19 AM
Replies: 231
Views: 126,180
Posted By kacak
Re: Klinik Haiwan Mesra Bangi & Putrajaya

Salam....
Saya pun ada pengalaman baik dan buruk di MESRA pET nie......pernah beli kucing untuk anak baru 2 hari nampak cacing kat tahi ...pergi mintak tukar kucing @ $ , pekerja dia tell dr. wan,...
Forum: Hall of Shame 10-24-2010, 11:30 PM
Replies: 273
Views: 69,458
Posted By kacak
Re: Campaign Stop puppy and kitten Backyard breeder do trade through Pet Shop

salam ...
saya pasti dia breeder yang berdaftar.... sebab masa saya beli saya ingin tahu salasilah keterunan kucing tersebut.... ( 30 tahun sebelumnya , bayar guna kad kredit lagi utk online )...
Forum: Hall of Shame 10-24-2010, 08:01 AM
Replies: 273
Views: 69,458
Posted By kacak
Re: Campaign Stop puppy and kitten Backyard breeder do trade through Pet Shop

Salam 1 malaysia.....
Saya tulis dalam bahasa malaysia kerana saya tinggal di malaysia lahir dimalaysia. Bangga sebagai rakyat malaysia.
Saya sokong kempen ini ' stop puppy and kitten backyard...
Forum: Events 10-19-2010, 11:32 PM
Replies: 113
Views: 15,569
Posted By kacak
Re: 2nd HHP National Cat Show, 19th Dec.2010

ni tgh groomed kucing ni sambil layan petfinder..... 1st hhp dulu dpt tempat 4 dan 5...lps nie nak tgk boleh g lebih tak.....
Forum: Events 10-14-2010, 11:01 PM
Replies: 113
Views: 15,569
Posted By kacak
Re: 2nd HHP National Cat Show, 19th Dec.2010

dah boleh dahtar ke....{happy}
Forum: Hall of Shame 09-07-2010, 12:42 AM
Replies: 42
Views: 8,155
Posted By kacak
Re: Irresponsible & Unconsiderate Adopter

salam 1 malaysia,selamat menyambut hari raya kpd yg beragama islam....
la....kenapa jadi macam ini???? kucing kucing itu takut la tu! mesti kena hentam....manusia punya pasal,haiwan jadi mangsa. Ini...
Forum: Hall of Shame 09-05-2010, 12:48 AM
Replies: 42
Views: 8,155
Posted By kacak
Re: Irresponsible & Unconsiderate Adopter

Salam 1 malaysia......
Kalau betul lobak dan kacang buang hajat di dalam tandas, bagi saya lagi senang..ambik air curahkan dah bersih. Cuma bau sahaja yang ada. Semua najis berbau. Saya juga...
Forum: Hall of Shame 09-04-2010, 01:04 AM
Replies: 42
Views: 8,155
Posted By kacak
Re: Irresponsible & Unconsiderate Adopter

salam 1 malaysia.......
Jangan salah kan kucing yea...salahkan manusia..... Pengalaman saya jika kucing di lepas bebas ( keluar masuk rumah ) , mereka akan berak , kencing dimana sahaja tak kira...
Forum: Hall of Shame 08-26-2010, 12:43 AM
Replies: 37
Views: 15,450
Posted By kacak
Re: petshop di kajang terlalu teruk

Bro Halim 66 dah teka betul tempat tu,di saujana impian kajang. Dulu pekerja lama ( 2 orang indonesia ) jaga elok,kalau datang kedai sentiasa berbau wangi,sekarang ( 2 indon) baru nie malas kot. tu...
Forum: Hall of Shame 08-24-2010, 11:31 PM
Replies: 37
Views: 15,450
Posted By kacak
Re: petshop di kajang terlalu teruk

i cannot tell the petshop name la.......tak elok....but this petshop have another 4 branch in selangor....apa yg saya marah sangat nak sebulan cuba pujuk nak beli kucing tu , sebab memang cantik....
Forum: Hall of Shame 08-24-2010, 06:19 AM
Replies: 37
Views: 15,450
Posted By kacak
petshop di kajang terlalu teruk

petang semalam selepas beli juadah berbuka puasa singgah sekejap kedai petshop dekat rumah. saja jalan jalan tunggu waktu berbuka. sampai je depan pintu tengok dah di iklankan untuk boarding hari...
Forum: Hall of Shame 08-19-2010, 12:07 AM
Replies: 9
Views: 5,227
Posted By kacak
Re: Pet shops and traders - cash crop!

Betul tu kita bukan mencari salah sesiapa pun...bredeer kecil kecilan ke , besar besaran ke,registerd ke , yg tak registerd ke... Apa yg penting cara penjagaan , belaian , perhatian dan siapa yg...
Forum: Cats & Kittens 08-17-2010, 06:08 AM
Replies: 31
Views: 4,416
Posted By kacak
Re: Please HELP..Persians need a home..

where ur place...pls upload pic....
Forum: Hall of Shame 08-14-2010, 07:22 AM
Replies: 9
Views: 5,227
Posted By kacak
Re: Pet shops and traders - cash crop!

Betul tu semua sebab duit.... breeder kecil kecilan ke besar besaran , ada registerd ke yg takde registerd ke semua sama je cuma duit... Yg membezakan cara penjagaan kucing kucing nie....syarat...
Forum: Vets & Docs Reviews 08-06-2010, 10:53 PM
Replies: 0
Views: 2,147
Posted By kacak
Lightbulb kaki kitten berbelit dgn tali pusat...

Tolong ......
saya ingin meminta pendapat dan pengalaman , sesiapa yg pernah tali pusat anak kucing berbelit di kaki mereka ( kitten ) sesama sendiri. Sekarang kaki kitten saya telah menjadi biru...
Forum: Hall of Shame 07-24-2010, 02:43 PM
Replies: 21
Views: 7,474
Posted By kacak
Re: Unethical Pet Shop

i pun pernah g jugak kedai ni...i masuk sorang pun tak layan,mugkin i dtg tak mcm org berduit kot...kucing ada tapi xde sekor yg mesra pelanggan,semua duk moyok je. Kat belakang ada 2 ekor kucing dlm...
Showing results 1 to 18 of 18

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 03:19 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.