Go

Go Back   PetFinder.my > Search Forums

Showing results 1 to 6 of 6
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: June
Forum: Music 07-23-2009, 06:06 PM
Replies: 27
Views: 5,672
Posted By June
trilogi cinta 3 segi

itu pasal korang lelaki klu bini takde kat rmh,gelabah gaban.baru korang rasa mcm mana bila isteri takde kat rmh,kena uruskan rmh.walau pun boss tp klu pekerja takde,boss mati dulu {shy}{shy}
Forum: Music 07-23-2009, 04:35 PM
Replies: 27
Views: 5,672
Posted By June
trilogi cinta 3 segi

aik?? tak caya ke?? abis tu kenapa org pompuan yg dikasih anugerah utk mengandung dan melahirkan anak?? aku rasalah klu org lelaki yg bunting dan beranak,mau pecah spital dgn suara korang menjerit &...
Forum: Music 07-23-2009, 02:49 PM
Replies: 27
Views: 5,672
Posted By June
trilogi cinta 3 segi

tau takpe.heheheheheh!! suami aku kata,klu ada 2 bini mcm aku,dia angkut kain baju terus balik kampung.wakakakkakak!!! rupanya korang ni tak steadylah.itu baru sikit.tgk kami org pompuan,lg...
Forum: Music 07-23-2009, 02:38 PM
Replies: 27
Views: 5,672
Posted By June
trilogi cinta 3 segi

cit!! tak guna punya malaun ni.ada ati nak kahwin 4 pula tu {shy}{nah}
Forum: Music 07-23-2009, 02:29 PM
Replies: 27
Views: 5,672
Posted By June
trilogi cinta 3 segi

muahahahah!! aku cuma nak bg pesanan,ko byk pilihan.tinggal pilih yg mana sesuai.mcm aku ni tak byk pilihan sebab lelaki dah kurang kat malaysia.byk pula yg gay.aku kena bersaing dgn lelaki nak...
Forum: Music 07-22-2009, 05:36 PM
Replies: 27
Views: 5,672
Posted By June
trilogi cinta 3 segi

woi!! chemonk,jgnlah sentimental sangat.klu ko nak kenal awek aku blh intro.heheheh!! apa nak risau,ratio lelaki dan pompuan tak balance apa.lelaki lg byk dari pompuan.{shy}{shy}
Showing results 1 to 6 of 6

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 09:02 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.