View Single Post
  #5  
Old 01-17-2011, 12:40 AM
azieazlie azieazlie is offline
MamaMeow
 
Join Date: Apr 2009
Location: taman medan, p.j
Posts: 177
Rep Power: 12
azieazlie is on a distinguished road
Default Re: Adam is missing!!!

salam halim.. semoga adam tak diambil orang... insyallah, dia akan balik kerumah semula nanti bila dia dah lapar... kucing saya pun pernah macam tu jugak dulu.. padahal saya memang tak pernah lepaskan keluar dari rumah...mula2 dia main2 depan rumah, lepas tu terus lesap... dekat seminggu saya dan suami berpusing pusing satu taman mencari, sampai bengkak biji mata menanggis.. syukor, satu suboh tu, dengar suara dia mengiau diluar rumah... terus tak boleh keluar rumah lagi dah sampai sekarang.. insyallah, balik lah adam nanti tu...

Quote:
Originally Posted by Halim66 View Post
Thanks for your words.... saya dah tak bersemangat dah. Puas dah cari sehari suntuk, tanya jiran-2 dekat tapi takde hasil lagi. Kucing yg tak pernah lepas dari mata bila keluar tiba-2 jer ghaib.... mana Adam pergi????
Reply With Quote