Thread: DIY Cat Product
View Single Post
  #525  
Old 01-20-2012, 10:10 AM
as_serialam's Avatar
as_serialam as_serialam is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 113
Rep Power: 13
as_serialam is on a distinguished road
Default Re: DIY Cat Product

Quote:
Originally Posted by milocute View Post
As srilam: ye ke...... klu tk mesti dkt ngan sy. sy duduk kt sierra perdana. kotak cube tu sy beli kt tesco. baru2 ni ada offer rm10 je satu. tp skrang diorang jual rm19.90 plak sbb dh x offer. benda2 ni kn sabar.. mesti ada offer lg. klu bl x offer rugi cube tu kn modified skit baru blh gantung agar lbh kukuh bila anak2 dok terlompat2 Nak tanya sisal rope tu kat mana ek blh beli kat jb ni. Puas saya cari lastly saya guna tali nylon
Hi Milo..
Owh yer, sy tau sierra perdana tu. Sisal rope nie saya beli kat kedai Hardware Larkin Perdana Susur 1, deret bank Rakyat, ada 3 buah kedai hardware kat sini ada jual tali nie, yg kecik tu RM1.80/meter yg besor tu tah lah camne dia kira, Apek nie main timbang jer, kautim lah konon RM10-00 semua nyer dkt 3meter.

erm sayang nyer terlepas offer tu, beza RM10-00 tu..hehehe
__________________
DODDY My LoVE
ANGEL mY SwEeTy
CHE TAN NoTtY lOr...
YODA & ELLY RIP....
Reply With Quote