View Single Post
  #12  
Old 02-03-2009, 04:25 PM
BeaYongJune's Avatar
BeaYongJune BeaYongJune is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 102
Rep Power: 13
BeaYongJune is on a distinguished road
Default Re: Anak Kucing Baru Jumpa......

Quote:
Originally Posted by hatemetoday View Post
huh...lebih kurang si chewbacca jr kat rumah tuh...stray la katakan...kesian dorang ni

memang carnivor tahap gaban...dah letak potion dia lam bekas...dia makan dgn suara rakos grr grr..pastu kita pegi kasik yg lain pulak...dia tinggalkan bekas dia..dia pegi kowtim kucing lain punya...kita bawak makanan tu pegi bekas dia balek...dia lari balek kat bekas dia...kdg2 sampai dia boleh tutup bekas makan tu dgn tapak tangan dia yg comei..wahh.....kejap lagik 2nd badge punya makan time..aikk muka dia lagik line up paling dpn.....tak blehh sungguh ..everytime makan time..dia sekor kena cage...kalau tak yg lain surely tak dpt makan...sbb yg lain tu semua jenis 'baik hati' (psstt..sebenarnye dorang takot kena karas dgn si kecik aka chewbacca jr)

ni chew ...

Betul......betul sebijik sama.....dah ambik makanan orang lain peh tu marah lak kat orang tu....kalu u-jinn o.k dia malas nak layan benda2 remeh.....dia blah aje....tapi kalu Rain mesti kena gigit la telinga .....ha kacau aku makan yea....tapi saya punya stray tu tak leh karas sebab dah kena potong kuku sebab memula wak balik dia asyik cakau habih perabot saya.....sembur ngan antiscratch pun tak jalan.....saya potong aje la kuku dia....peh tue baru pandai cari tempat garu.
Reply With Quote