View Single Post
  #5  
Old 01-11-2012, 07:04 PM
milocute's Avatar
milocute milocute is offline
PetFinder Buddy
 
Join Date: Jan 2011
Location: JB, Johore
Posts: 99
Rep Power: 11
milocute is on a distinguished road
Default Re: CAt Tree Project s Tuck

Ezat: Nak buat camane, dah lama cari material tu... tapi hampa, jumpa selimut tu secara kebetulan... oklah dari takda. Kesian kat anak2 dah lama tunggu cat tower tu. Sisal rope pun saya tak dapat jumpa... puas cari kat kedai hardware dan kedai gubahan pengatin seperti yang dicadangkan dan akhirnya saya guna alternatif tali nylon macam org buat sidai baju tu ok je anak2 dok mencakar
Kalau gie ikea jumpa cakap eh... raya cina ni KIV ke KL ... boleh gie beli sebab ada material utk buat 2nd cat tower.
Reply With Quote