Thread: Blackwood
View Single Post
  #6262  
Old 09-17-2010, 11:03 PM
izwanbest's Avatar
izwanbest izwanbest is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 122
Rep Power: 11
izwanbest is on a distinguished road
Default Re: Blackwood

jangan lah macam ni kak Nurul... kesian kat kitorang yang newbie2 ni.. nak beli mana nak beli petshop 2 kali ganda harga dia .. itupun yang paling murah.. tak kesian ke kat anak2 kami... biar ke lantak lah orang2 yang berhati busuk ala2 yahudi tu... nak laut ke... jangan layan org macam tu.. business is business.. kalau nak ambil untung pun macam yg diorang accuse tu peduli apa.... continue je ye kak, kalau kisah anak kucing exo 2 ekor yg di gembar, gemburkan macam artis tu , apa yang teruk nye ... biasa je saya tgk ... diorang dengki je tu... mulut orang mana kita boleh tutup... tapi nanti kalau dah takde orang nak layan diorang boring lah tu... biarkan je la...
Reply With Quote