View Single Post
Old 06-30-2009, 01:37 PM
~feline attaché

nurkasih is on a distinguished road
Default Re: .:: Transformers: Revenge of the Fallen ::.

Quote:
Originally Posted by hatemetoday View Post
fuhh..penat mak tunggu si Samwitwicky tu nak sampai ke OP masa adegan perang padang pasir...

apa daa abg OP ...kalo tak ada jetfire the old timer yg dah betobat tuh sah sah lah memang si fallen tua bangka tu memerintah dunia...hikhikhik..emo mak tau ...oopss aku jadik spoiler ke?

nevertheless..i've to agree...michael bay's touch in ROTF still not dissapointing...

megan fox nampak trying toohard to look sexy ...in previous she looks more natural and more sizzling hawt...
I've watch the movie..for me mungkin entertaining kot... The plot is very simple, Transformers style.. the issue plays around the growing up phrase of Witwicky..the transition he is going through...but then, watch it ok lah..but kalau nak describe it is damn good...tak boleh kata gak... Seems Wolverine the origin pun dah lost the Wow factor yang patut ada, ornang expect more from this film... tapi plot simple, the ending kita dah tahu..cam industan pun ada,,kita tahu ending but dunno how the ending process je... Not required high thinking..bolehlah... I gila nak g tengok sbb suka keta bercakap je...konsep keta leh tukar2 dia memang tak der yang lebih hebat..Cinematography dia, the graphic...ok oklah...I just love it when they add in few funny characters such as the Twins tueh..and yeah ada setengah character yang tak diperlukan... Static Character kita panggil..macam roomate dia and even the girlfriend..tak guna pun..not develop at all..Even the old timer..jetfire pun contribute...as he died at the end...

Tapi i faham..Transformers memang simple, meant for entertainment... My conclusion is..Very entertaining..and ramai giler orang tengok.. My bf nak beli tiket ari Selasa ( cinema bukak seminggu awai booking ) semua abis...tinggai tiket Premier Class Gurney jerk ujung minggu..Belasahh je..sib baik lama..worth the seats..

p/s Budak Sam tue memang cam dah matured sket nampak..tapi ada gak Even Steven dia sket sket lagi..that's entertaining... And waiting for Ice Age 3 pulak..

Last edited by nurkasih; 06-30-2009 at 01:43 PM.