View Single Post
  #18  
Old 09-15-2008, 01:18 PM
hatemetoday's Avatar
hatemetoday hatemetoday is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Aug 2008
Location: Lumayan, Tasik Permaisuri
Posts: 1,155
Rep Power: 12
hatemetoday is on a distinguished road
Default Re: DIY Recycle Paper Cat Litter

Quote:
Originally Posted by Bareen View Post
Aiiihhhh trubok biasalah. Sirap grenadine? mee kolok? takkan nak ambik kat sini gak? Kalau umai atau bubur pedas bulan posa nih adalah org kirum mengirum.
biase lah sini mee kolok ngan sirap grenadine tu mana nak dpt....ko tak tau bumbu bubur pedas tu pon dorang kighum...sorang sampai 5/10 peket (aku buat meniaga pon cantek nihh )..adeihh ...tu satu lagik udang yg salai sepeket 40 hengget tu..ape ke panggelnye aku lupa dah...howaaa ni kalau by 30 stakat kirim air lior..aku balek pon bawak air lior gak lah...

kitak sik mau jumpa kamek kah...
Reply With Quote