Thread: Punyer la....
View Single Post
  #35  
Old 07-21-2009, 07:10 PM
adamyala's Avatar
adamyala adamyala is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2008
Location: damansara
Posts: 2,597
Rep Power: 13
adamyala is on a distinguished road
Default Re: Punyer la....

Quote:
Originally Posted by asmaradonat View Post
yer kak june... seronok bila layan melayan mengarut ada sampai yg jatuh kerusi(siapa yer....) gelak tengok posting2 kt pf nie...

slalu gelak sorang2 kt opis bila masuk pf nie.... siapa nk awet muda jom le kita gelak sama2 bila akak akak cite pasal bulu mata palsu kat bebenang MU tu...

hhmmmm.... mana tok penghulu tuan tanah nie... nak pajak sekejap le... jauh nyimpang...

pada sesapa nk kongsi resepi 2 sila2 lah yer..
huhuhu !!! memang pun dee..

kak zai kat umah kalau bukak PF mesti gelak sorang2

kdg2 my doter fifi dtg tengok..*mama R U ok ??? * dia pun risau tengok

mama dia gelak ngan lappie..

awet muda ???? haaa....yang tu kak zai suker dengar...

*dee...tengokla penangan si asmara ...
*signature pic kat bawah ni*
skrg ni kak zai pantang tengok kucen tortie..
mesti nak hangkut bwk balik
hehe..


Last edited by adamyala; 07-21-2009 at 07:16 PM.
Reply With Quote