View Single Post
  #7  
Old 07-04-2009, 12:20 PM
adamyala's Avatar
adamyala adamyala is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2008
Location: damansara
Posts: 2,597
Rep Power: 15
adamyala is on a distinguished road
Default Re: MU .....oh MU....!!!

Quote:
Originally Posted by noor22710 View Post
heheheh tu pun sejak dia main MU, dulu saya tak kesah sgt pemain2 ni.saya masih setia kat MU tapi masih perlukan waktu utk mengubati luka ku ini......cewah...

tiket juai kak... lagpun time tu ada hal yg tak dpt di elakkan...
waha...Noor...parah tul luka ko ituu...
takpe noor...ubat la sampai sembuh yek..
dengar anak pun sakit ye....
kak zai doakan anak noor cepat sembuh ya....
lain kali kita tengok bola sama2 kay...

*kawan2...kalau nak merepek pasal MU....
silakan la merepek kat sini....
tapi strictly for MU fans saja ok...
Arsenal fans tak boleh masuk sini tau....
nanti haku belasah korang......kahkahkah !!!!*
Reply With Quote