View Single Post
  #65  
Old 07-08-2009, 09:27 PM
adamyala's Avatar
adamyala adamyala is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2008
Location: damansara
Posts: 2,597
Rep Power: 15
adamyala is on a distinguished road
Default Re: MU .....oh MU....!!!

Quote:
Originally Posted by June View Post
ya!!!!!!!!!!!!!!! betul!!!!!!!!!!!! kita kena hepi hepi hilang hilangkan tension.klu tak mcm rambut aku ni uban makin hari makin byk.adoi!!! malu dgn jejaka hensem

org2 yg menyamar ni penakut.so tak payah layan org penakut ni. klu setakat berani behind computer,suruh terjun laut bunuh diri.
apa nak malu uban tu june ....
itu natural hilite namanya..
ada gak setengah jejaka hensem yang beruban jugak

aku tengok ramai gak yang tensyen2 kat sini...
apa la nak tensyen...marah2 ...tuding menuding, sindir menyindir...
tak takut ke tumbuh banyak uban atas kepala ?
orang lain yang semakin maju dan makmur, org lain yang risau dan beruban kesian gak aku tengok ...

ish..apa la aku ni mengarut....gi makan UBAT aku lagi baik....
kang lambat makan UBAT kang aku yang lambat sembuh ...
jaga diri sendiri lagi baik ...buat hapa jaga tepi kain orang *ni aku cakap pada diri aku sendiri laa...jgn ada yang terasa pulak *

pasni nak tengok balik bola ...
MU lawan Barca aritu....
macam mana boleh kalah ????

Last edited by adamyala; 07-08-2009 at 11:20 PM.
Reply With Quote