View Single Post
  #106  
Old 04-22-2011, 12:24 AM
milocute's Avatar
milocute milocute is offline
PetFinder Buddy
 
Join Date: Jan 2011
Location: JB, Johore
Posts: 99
Rep Power: 10
milocute is on a distinguished road
Default Re: Hi semua..saya org baru from JB

Quote:
Originally Posted by YanAlberto View Post
hahaha....lg murah... ala kesian awak ye...awk x tawar menawar kot tp yg ori packing mestilah mahal nape x beli repack jek...senang2 order jek dengan aku_ais tu lg murah... bab perisa tu x dpt den nk bantu camne...kena campur ckit ngan ikan kot...
tu lah pasal sebenarnya si kenit aslan saya ni saya baru je adopt masa dia umur lebih kurang 2 bulan kot sebab kawan tempat keje tu mintak tolong apa yang patut sebab ada kucing beranak kat rumah dia, pastu si bongsu ni mcm kecik sangat pastu mcm dah lembik sgt masa gi tengok. bila dah bwk gi vet comfirm doc kata dah dehydrated+++ bagi susu mcm x pernah jumpa susu. agaknya x cukup susu kot sbb maknya beranak sekali 7 ekor. yang baki 6 ekor + mak kucing tu kawan hantar kg suruh mak dia jaga sebab dia ada asthma.
masa beli kat api2 tue sebenarnya nampak mcm comel lak bekasnya tu yang beli ori pek 2 kg tu dgn harga rm42 x pe... lepas ni dah boleh beli repack then letak kat bekas comel tu
Reply With Quote