View Single Post
  #6  
Old 09-27-2010, 11:28 AM
abzalia's Avatar
abzalia abzalia is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Nov 2008
Location: Kajang-Putrajaya-Kuching-Oya
Posts: 1,949
Rep Power: 12
abzalia is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to abzalia
Default Re: perkahwinan anak gadis arwah pengasas NAZA ini dah macam fairy tale pulak ...

Quote:
Originally Posted by adamyala View Post
hahaha !! Insyaallah selamat, kalau nak kira cemtu takde la org nak kawen ngan anak sosi tu nanti. kecian dia...hehe

Nanti nak tunggu perkahwinan abang si nur nadia ni pulak
dengar2 nak kawen dgn DJ / TV presenter tuh
si marion counter....
hehe..sr. bos saje gurau2 kak..
sane nak ngusik jr. bos tuh sbb dia bujang lg..tgh carik awek katanya
abg dia yg kawin tuh pun kontroversi jugak..
sbb bakal abg ipar marion counter (sm faisal) tuh dok sindir marion dlm Twitter ckp marion cam terdesak..

masa tuh marion wat pengumuman dia akn kawin ngan sm nasaruddin. klik sini -->>http://beautifulnara.com/sindiran-pe...arion-caunter/

pastuh marion reply blk.. klik sini -->>http://beautifulnara.com/marion-kece...dir-sm-faisal/
rasanya dia syok kat marion kot tp marion x layan..
kalo x, xkan dia nak sindir2 plak..ape2 je la dorg tuh
__________________
.::argh..!! susah2, H.A.N.T.A.MS.A.J.A lahhh.::
Reply With Quote