View Single Post
  #18  
Old 09-27-2010, 01:51 PM
Nur_illiyana's Avatar
Nur_illiyana Nur_illiyana is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Apr 2010
Location: Bandar Kinrara
Posts: 288
Rep Power: 10
Nur_illiyana is on a distinguished road
Default Re: perkahwinan anak gadis arwah pengasas NAZA ini dah macam fairy tale pulak ...

Masalah org sekarang ni, kahwin nk menunjuk-nunjuk..
sanggup berhabis pasal kahwin..
jangan ckp kahwin, ada yg bertunang siap kat hotel lg..
kalau betul2 cukup duit dan mampu tak apa.. tapi yg tak berduit pon nak tiru tu yg payah tu..

lagi satu, masyarakat sekeliling pon sama..
bila dibuat kenduri tu sederhana sj, tak ada pelamin segala bagai, mula la mulut bercerita.. takkan anak pegawai kenduri sederhana jer..
__________________
http://myfurrkids.blogspot.com/
Reply With Quote