View Single Post
  #4  
Old 10-29-2009, 06:00 PM
naq1989 naq1989 is offline
Cat Lover
 
Join Date: Oct 2009
Location: Sg Besi,K.L
Posts: 267
Rep Power: 10
naq1989 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to naq1989
Default Re: cmne nk jade kucing bulu lebat?

akak yang mane?akak yang dok kondo bayu tu ke?untung awk,baru hari ni g vet,terus dapat adopt kucing DLH....td my gurl ckap,Adik awk tu garang,sampai tommy pun takut nak dekat...geram je tengok tomi tu,harap je kucing jantan,tp penakut,buat malu tul tomi ni...kalau bab2 nak jaga kucing bulu panjang,tanya dengan kak nurkasih....tp sekarang mcm tak nampak die la....ada sesapa nampak nurkasih tak???
Reply With Quote