Thread: DIY Cat Product
View Single Post
  #154  
Old 11-21-2008, 11:13 AM
ketotmerah's Avatar
ketotmerah ketotmerah is offline
PetFinder Buddy
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 97
Rep Power: 11
ketotmerah is on a distinguished road
Default Re: DIY Cat Product

Quote:
Originally Posted by abzalia View Post
[COLOR="Blue"][FONT="Comic Sans MS"]

mlm td..hubby saya cakap dia ade ajak "samwan" datang umah cuti sekolah nih...tp "samwan" tuh ckp dia xnak datang umah saya sebab "..umah bau TAIK KUCING.." time tuh gak air mata saya nih menitik..cam hina sangat jek orang cakap sampai cam tuh...yg eran..klu kat kpg2, orang bela ayam itik, bau xde plak sape nak komplen...agaknye sebab ayam itik bleh makan..KUCINg x bleh makan kot.....

Ya Allah! Sampai mcm tu sekali..ur eksperian pernah terjadi pd mak saya kat kg..mak ayah saya mmg penyayang pd binatang..kat rumah tu ada 27 ekor..

sepupu saya dtg rumah bawa family dia..kononnya lama tak jumpa..siap bermlm kat rumah mak saya..bila diaorg balik, wife sepupu saya cakap kat sepupu saya yg lain..gini ayat dia.."lain kali tak nak pegi lagi rumah makcik tu..geli laa sebab rumah dia ada kucing"..pd hal masa diaorg dtg, bukan main suka lagi anak2 dia 'mengerjakan' semua kucing2 kat rumah tu..sampai semua kucing2 bertempiaran lari..sorok kan diri..siap ada yg tak nak mkn..takut punya pasal..

Patut ke org mcm ni dtg lagi kat rumah?Mak saya kecik hati tak terhingga..mungkin dia dah berat nak terima 'tetamu' yg mcm ni lagi kot
Reply With Quote