View Single Post
  #7  
Old 10-29-2009, 06:34 PM
wawa wawa is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Oct 2009
Location: tmn midah,cheras
Posts: 132
Rep Power: 10
wawa is on a distinguished road
Default Re: cmne nk jade kucing bulu lebat?

Quote:
Originally Posted by kuntum View Post
Tahniah sebab adopt kucing yang terbiar!! So proud of u, wawa!

Wawa, kalau boleh asingkan dulu kucing baru denagn kucing yang dah ada. Kalau ada bilik lain lagi bagus. Bukan apa, nak elakkan daripada kena jangkitan apa2 kan. Dah le Kumbang tu selsema. Bagi dia rehat2 dan time dia adjust denagn new enviroment.

Pasal pnjagaan kucing bulu panjang ni, sorri, saya tak de kucing bulu panjang..tunggu otai2 lain tolong jawabkan ye...
saye xd bilik asing,cuz uma flat,kecik aje. kucing2 nih duduk kt ruang tamu je. tp kumbang ngn ciki nih mmg xd duk dkt lgsg cz msg2 cm bermusuh.
kumbang tepi tv duduknye,ciki duk ats teddy bear kt sofa je. klo ciki g maen pon,kumbang tgk dari jauh. so,xpe kn as long as dorang xduk dekat.
Reply With Quote