View Single Post
  #11  
Old 10-29-2008, 10:39 AM
vivienlpl's Avatar
vivienlpl vivienlpl is offline
Vivien Wuz Ere
 
Join Date: Jul 2008
Location: Earth - where every human beings have to live together with animals
Posts: 921
Rep Power: 13
vivienlpl is on a distinguished road
Default Re: Litter Training Rabbits

Quote:
Originally Posted by afro View Post
sori saya x cakap dlm BI coz BI saya terabur..
kalau baca saya faham tapi kalau nak tulis balik macam tongkang pecah.hehe...

FYI, yang male baru 4 bulan. female lak baru 3 bulan..
22 same je berak terabur...
hari2 saya lepaskan dieorang kat padang depan rumah. atleast 2-3 kali sehari. sekali lepas dalam 1 jam. slalu gak lepaskan dalam rumah tapi dsebabkan berak terabur, saya kluarkan sekejap je la...

tahi dieorang 1 1...x berkumpul.bersepah!! FYI lagi, sambil berlari pun dieorang bule melepas..

22 rabbit saya belum dimandulkan lagi. sayang la nak mandulkan...
nanti saya xde baby rabgit lagi kalau dah mandul...

kalau ada cara yang berkesan, bagi tau saya yee.....
this one not litter train lo.............. that is why their poo poo everywhere..
spay and neuter can help a lot....

both also you spay or neuter -
Reply With Quote