View Single Post
  #20  
Old 11-05-2008, 09:27 AM
abzalia's Avatar
abzalia abzalia is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Nov 2008
Location: Kajang-Putrajaya-Kuching-Oya
Posts: 1,949
Rep Power: 14
abzalia is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to abzalia
Default Re: Litter Training Rabbits

eiiiiiiiiiiiiiibestnyer korang bela arnab...i pun minat gak tp sah2 hubby tak kasik bela sebab kat umah dah ade 4 kucing (1 mak + 3 anak)...tambah2 plak mak dorang yang 3 ekor tuh pegnen lagi..tgh menunggu hari plak tuhh...huhuuhhuuh..bertambah rakyat....sebab tuh saya terpaksa iklankan anak dia 2 ekor for adoption...

hubby just bg syarat, klu nak bela2 lagi "menatang" lepas nih..hamster jek boleh sebab senang nak jaga...rabbit dia x kasik.....tu pun klu kucing yang 2 ekor kat umah tuh orang dah ambik utk adoption....uhhuhuuhuhhu..

pst...sorry..i pun x cakap BI....berterabur bukan cam tongkang pecah..tp cam titanic karam...kues kues kues...wakakakak
__________________
.::argh..!! susah2, H.A.N.T.A.MS.A.J.A lahhh.::
Reply With Quote