Thread: Cat & Cage
View Single Post
  #20  
Old 02-19-2010, 05:03 PM
Halim66's Avatar
Halim66 Halim66 is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 189
Rep Power: 11
Halim66 is on a distinguished road
Default Re: Cat & Cage

Kucing-2 saya, berkandang gak tapi dlm rumah... pagi dan petang lepaskan main kat luar dan kekadang terbabas sampai tengah mlm tak tau nak balik-2... dah tu bawak balik segala mcm binatang... katak, mengkarung, cengkerik dan semalam.... riang-2.... mak datok punya bising.

Kalau paksa masuk cage, habis dorang cakar, buat kecoh tanda protes. Carrier pun dah tak boleh nak guna skarang ni... naik keta pun kena lepas bebas. Itu pun cage sendiri yg bikin... besar dan luas.

Mcm June ckp, pesta liar... mmg biasa. Kekadang tu bukak jer pintu rumah boleh pengsan tengok keadaan rumah....kertas tisu ni mcm salji turun dlm rumah
__________________
Be Yet Wiser
Reply With Quote