View Single Post
  #14  
Old 01-31-2010, 09:06 PM
crool's Avatar
crool crool is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Nov 2009
Location: Sunway
Posts: 176
Rep Power: 12
crool is on a distinguished road
Default Re: Berhati-hati di Mudah

Quote:
tul ler tu.tapi crool masa is tgk pic kucing dia dulu..jatuh hati terus..teringat2..jer sebab memang comel..sangat..terus mcm kena pukau..huhu. nasib tak jadi beli masa tu..ingat nak usha sendiri dengan gi kelantan sana..

tak sangka lak dia ni kaki kencing org..sebabnya memang banyak kucing2 dia kat adpost..cantik2 lak..mainecoon dia ada kaler putih pun cun...
betul2...hehe sbb crool pun selalu buat cam tue dulu...nampak jer cantik trus nak beli..tp crool belajar dr pengalaman....org bg crool kcg x sehat...sbb crool nak cepat jer...time tue kan excited nak ade kcg baru huhu...skrg nie klu nak beli crool g tgk dulu.... klu puas hati baru crool beli..hehe...

hmm joe& katty tu crool dah lama tau menipu..cuma x nak hebohkan jer..takut plak crool dituduh menyampaikan khabar anggin...klu korang nak tau dulu sebelum nie nama durang bukan joe & katty ...dulu anjalina cattery..hehe..
adoi mcm2 ade la zmn skrg nie...hehe
__________________
proud to be sabahan
Reply With Quote