View Single Post
  #15  
Old 03-22-2011, 04:09 PM
bobcatJB bobcatJB is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 116
Rep Power: 10
bobcatJB is on a distinguished road
Default Re: Hi semua..saya org baru from JB

Quote:
Originally Posted by aku_ais View Post
sis actually... hehe
mmg jauh.... tapi kak nurul offer the best price...kena la korban sikit kot... last wikend baru gi rumah kak nurul from johor...
tapi alhamdulillah bulan ni punya order ada yang nak tolong bawak balik johor...
kalau tak ada orang nak amik stok tu, adik saya akan tolong saya ambilkan... maybe boleh tumpang sekali..

so ramai orang uda ye? saya kerja pasir gudang...
oo sis ropanya.....tu laa..saya skang amik ngan ada kedai kat taman dahlia, harga Rm15/kg. Tapi saya ada citer sket2 laa pasal harga kat KL nie...tu laa ingat nanti nak try psycho dia sket...kalau dia leh bagi RM10/kg, org2 JB leh amik ngan dia jer x yah gi jauh2..
Reply With Quote