View Single Post
  #34  
Old 11-25-2009, 03:35 PM
BabyZee's Avatar
BabyZee BabyZee is offline
.:: Baby, I dig you! ::.
 
Join Date: Jul 2008
Location: Subang Jaya, Selangor, Malaysia, World of Animal Lurve...
Posts: 1,868
Rep Power: 14
BabyZee is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to BabyZee
Default Re: .:: Nuestros Hermosos Bebés.. (Our Beautiful Babies..) ::.

Quote:
Originally Posted by CikLola View Post
aduss...btmbah2 geram2 tgk...
kak baby umo brape kak??
aduss..tul2 ckp kak june dah cm kapas..haha..skali tgk cm gegula kapas..hek3
baby2 tu baru 2minggu je,nak 3minggula..
dah mula jalan2 dah,takmo dok dalam petbed dah..huhu...ke ni tanya umur akak?


Quote:
Originally Posted by cookies4bulat View Post
ha ah mcm gula2 kapas! chomeynye!!kak june plan nak catnap count me in!
Quote:
Originally Posted by CikLola View Post
hek3..gegula kapas perisa vanila..hek3..

nk catnap ekh..lola nk join leh..hek3... :D
Quote:
Originally Posted by June View Post
wah!! ada sekutu nak gi catnap si kapas ni.hehehehe!!

Zee,yg kat kaki si Ayden tu kitten ke tikus mainan?? kwn ofis akak ingat tikus mainan.rupanya kitten.berdekah kita org ketawa
Quote:
Originally Posted by CikLola View Post
aduss..gebus gilew..........

cm gegula kapas duk lam 1 mangkuk beso..hek3..
nak catnap?owh..tidakkkkk!!!!
zee akan simpan dorg dalam peti besi...
memang semua gebu2 macam gula2 kapas, harap2 dah besar makin gebu...yeah!!

yang dekat kaki ayden tu the only baby gurl...huhu...bukan tikus mainan...
kesian dia diingat tikus mainan, abis la di buat main dengan ayden karang...
__________________
" Bad things happen. Trust that good things happen, too.
Sometimes you’ve just got to close your eyes, hold on tight and believe. "
Reply With Quote