Thread: DIY Cat Product
View Single Post
  #158  
Old 11-21-2008, 11:59 AM
mixa's Avatar
mixa mixa is offline
AnImaL lUVer..
 
Join Date: Nov 2008
Location: cheras, kl
Posts: 267
Rep Power: 12
mixa is on a distinguished road
Default Re: DIY Cat Product

Quote:
Originally Posted by ketotmerah View Post
Ya Allah! Sampai mcm tu sekali..ur eksperian pernah terjadi pd mak saya kat kg..mak ayah saya mmg penyayang pd binatang..kat rumah tu ada 27 ekor..

sepupu saya dtg rumah bawa family dia..kononnya lama tak jumpa..siap bermlm kat rumah mak saya..bila diaorg balik, wife sepupu saya cakap kat sepupu saya yg lain..gini ayat dia.."lain kali tak nak pegi lagi rumah makcik tu..geli laa sebab rumah dia ada kucing"..pd hal masa diaorg dtg, bukan main suka lagi anak2 dia 'mengerjakan' semua kucing2 kat rumah tu..sampai semua kucing2 bertempiaran lari..sorok kan diri..siap ada yg tak nak mkn..takut punya pasal..

Patut ke org mcm ni dtg lagi kat rumah?Mak saya kecik hati tak terhingga..mungkin dia dah berat nak terima 'tetamu' yg mcm ni lagi kot
Ade jugak org yg cmtu ek..kalu sy len pulak citernye..sy pkai ringtone meow pun xbley..bley pulak diorg suruh sy tukar ringtone sebab diorg ckp diorg rase mcm ade kucing je kat ofis n diorg geli n x bape suka ngn kucing..eee..geram betul sy, pastu sy wat bodoh je n sy pkai lg ringtone tu.. menyampah betul sy, kalu bunyi tu menggangu diorg wat keje, satu hal la padahal x ggu ckit pun..pernah jugak la sy rase cm nk wachaa je diorg ni tp apekan daya sy ni baru je keje kat tmpt sy ni mase tu..hmm..ngn kucing pun takut, kalu ngn tuhan xde plak nk takut..
Reply With Quote