View Single Post
  #78  
Old 11-08-2011, 10:04 PM
milocute's Avatar
milocute milocute is offline
PetFinder Buddy
 
Join Date: Jan 2011
Location: JB, Johore
Posts: 99
Rep Power: 11
milocute is on a distinguished road
Default Re: Johorean Petfinder Forumers...

Quote:
Originally Posted by aku_ais View Post
hehehe betul tu...banyak kucing memang sangat seronok...rasa sunyi je duduk sini tak ada kucing....

by the way tihah balik kejap masa raya haji...
GINGER hilang semalam! bawa balik kampung pastu dia terlepas...
ni terkenang-kenang je...mana la ginger ni...aduh...
Ginger hilang???? Isk... hari tu masa akak amik BW tunang Tehah kata Ginger terlepas gak tapi jumpa balik. Dia kuar gie amik angin kot. Ginger pernah balik kg tak? Kalau pernah mesti dia kenal jalan balik. Cuma takut org lain tgok Ginger comel diorang curi je. Akak harap Ginger balik secepat mungkin. Akak pun kalau hilang anak mau tak panik mcm Sakura merajuk ari tu....
Reply With Quote