Thread: Binturong
View Single Post
  #53  
Old 08-18-2009, 12:49 PM
hatemetoday's Avatar
hatemetoday hatemetoday is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Aug 2008
Location: Lumayan, Tasik Permaisuri
Posts: 1,155
Rep Power: 13
hatemetoday is on a distinguished road
Default Re: Binturong

Quote:
Originally Posted by Bareen View Post
Yang asyik kena lompat tu sebenarnya tengah ngantok. Lepas bermain ngan kitten tu, masa lepas ke living room, terus mata dia jadi kuyu, mana dia berhenti, situlah dia rebah. Aku pangku dia pun terus lemah. Risau gak aku mulanya, takut dia keracunan ker apa. Badan lemah, kaki mengigil-gigil. Aku panik, nak gi vet, mana ada bukan tengah-tengah malam, dah tu pulak vet mana yang arif pasal musang. Jadi, aku bawa bilik aku, baringkan dia kat katil, selimut ngan comforter. Aku dodoilah dia sampai aku sendiri lelap. Sejam kemudian, aku tesedar tengok mata dia dah terbeliak cam biasa, chip chip chip depan muka aku.
Ada gak kawan aku cakap dulu, musang nih kalau dia ngantok, dia tak kira kat mana nak tido. Mana dia rebah situlah dia tido.

ahahahhaha...so cute...
__________________
Meekee.Boy.Itam.Amad.Acap.Milo.Mimi
Reply With Quote