View Single Post
  #46  
Old 01-24-2009, 10:13 PM
adamyala's Avatar
adamyala adamyala is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2008
Location: damansara
Posts: 2,597
Rep Power: 14
adamyala is on a distinguished road
Default Re: khas utk kak june, mommy iman, makcik abzalia, kakak rozee...

Quote:
Originally Posted by anitayusof00 View Post
Hahaha June.....cakap pasal Mawi ni kena pelan2 sket....karang marah pulak peminat2 Mawi. Frankly, aku sendiri bukan peminat Mawi pun......mungkin aku ni kurang aura ke hapa....tapi aku tak nampak pun kat mana aura & world nya Mawi tu....Kalau Faizal Tahir, memang world.
chemonk - masa ko tarik suara tu, tak der ke terputus urat2 kentut ? Ciss.....mesti keluar bau
nita,
nyampok jap....zai setuju ....mawi mana ada aura..?
FAIZAL TAHIR yang worrrrlllddddd ..sebeno beno nyer....


Quote:
Originally Posted by June View Post
hahahahahahah!! samalah kak.aku pun tak nampak kat mana aura si Mawi tu.aku tgk mcm mat gian je.jgn mare peminat mawi
june, kakak aku bergaduh dgn kwn baik dia...sebab kakak aku xminat mawi. kwn dia minat fanatik mawi. duapuloh tahun kawan sampai kengkadang aku jeles tengok dia syg kat kwn tu lebih dari aku. skrg aku sebut nama kwn tu pun dia marah wakakaka....

itu la penangan mawi. Tapi aku masih jugak tertanya-tanya. kat maner world nyer mawi tu ?
Reply With Quote