View Single Post
  #1  
Old 01-16-2011, 12:07 AM
Halim66's Avatar
Halim66 Halim66 is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 189
Rep Power: 12
Halim66 is on a distinguished road
Default Adam is missing!!!

Salam and Hi to all,

Adam hilang petang tadi. I lepaskan dia dgn yg lain mcm biasa. Tak pernah mcm ni sebab mmg bila dah lepas keluar, nak ajak masuk rumah mmg susah tapi dia main depan rumah jer. Tadi dia lari masuk bawah longkang, i biarkan kejap, lepas tu panggil dah tak berjawab. Puas dah cari keliling kawasan perumahan sini tapi tak nampak bayang pun.... I rasa mcm ada orang kurung dia sekarang ni sebab rumah agak jauh kedalam dan lorong yg terakhir so logiknya mmg takde orang luar yg keluar masuk area rumah ni....
__________________
Be Yet Wiser
Reply With Quote