Thread: brg2 2nd hand
View Single Post
  #122  
Old 11-19-2009, 07:50 PM
azraf azraf is offline
Cat Lover
 
Join Date: Nov 2008
Location: Seksyen 30, Shah Alam
Posts: 273
Rep Power: 12
azraf is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to azraf
Default Re: brg2 2nd hand

Masalahnya, belum mampu la nak menabung.. asyik kena pecah jek tabung
Quote:
Originally Posted by Felix The Cat View Post
Betul Azraf
Nurul pun rasa beruntung sebab dah la murah, barang masih elok lagi.
Nampak macam baru lagi tau
La... tu ari Nurul ada jual cage 3 tier RM250.00 naper tak roger roger... harga boleh runding dan pembayaran juga.
Sekarang ada satu lagi tapi tu untuk boarding punya.
Kalo Nurul tak pakai nanti Nurul roger Azraf ok?
Tu nama nya murah rezeki...
Quote:
Originally Posted by rock View Post
yg 'tu' ke kak rm50?murahnya....
untung betul akak nurul ni,dia yg cepat dulu skodeng....
Jom skodeng... sape cepat dia dapat... tengok-tengok kak nurul gak yang dapat... sape yang susah... kita dan kucing-kucing kita...
Quote:
Originally Posted by rock View Post
tak boleh jadi ni...ari2 nk kena skodeng..
Reply With Quote