View Single Post
  #7  
Old 01-31-2010, 02:04 PM
luvnett's Avatar
luvnett luvnett is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 301
Rep Power: 12
luvnett is on a distinguished road
Default Re: Berhati-hati di Mudah

Quote:
Originally Posted by betta View Post
yeah...that's very2 rude people lar.........hope no one being cheated by them. kalo blh nk je balas blk kata2 dia yg kuang ajar 2(bc pon da geram giler kt org mcm 2) tp lebih baik ignore je la, buang masa jer gaduh ngan org hampeh cam2.......kan?kan?
betul 2, buang masa ja kalau nak gaduh dgn kata2 kat org cam ni.. buat sakit jiwa kita ja.
Kalau betul nak ajar org ni kita kumpul je bukti banyak2 pas 2 perangkap je dia ni, buat report polis..
Biar dia kena sekali baru tau rasa nya..
Reply With Quote