Go

Go Back   PetFinder.my > The Animal Corner > Cats & Kittens

Cats & Kittens General information and discussions on taking care of your feline buddy

Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 06-21-2014, 10:47 AM
myra emyraz myra emyraz is offline
Animal Lover
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 1
Rep Power: 0
myra emyraz is on a distinguished road
Default Kucing2 saya suka garu telinga

Saya nak tanya pada sahabat2 sekelian kenapakah agaknya kucing saya suka garu telinga...seperti ada sesuatu yg berumahtangga dlm telinga dia..bukan takat garu biasa2 je..tapi garu bersungguh..dan sgt kerap...saya ada 2 ekor kucing..dan kedua2nya pun sama...saya dah check telinga mereka..tak nampak ada binatang tumpang lepak pun di cuping2 telinga tu...
Reply With Quote
  #2  
Old 06-25-2014, 01:22 PM
intannor81's Avatar
intannor81 intannor81 is offline
Animal Lover
 
Join Date: Apr 2014
Posts: 4
Rep Power: 0
intannor81 is on a distinguished road
Default Re: Kucing2 saya suka garu telinga

Hi,
Better bawak pegi jumpa vet.. kot2 ada ear mites.
Reply With Quote
  #3  
Old 07-11-2014, 11:55 AM
ieda ieda is offline
Animal Lover
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 3
Rep Power: 0
ieda is on a distinguished road
Default Re: Kucing2 saya suka garu telinga

Quote:
Originally Posted by myra emyraz View Post
Saya nak tanya pada sahabat2 sekelian kenapakah agaknya kucing saya suka garu telinga...seperti ada sesuatu yg berumahtangga dlm telinga dia..bukan takat garu biasa2 je..tapi garu bersungguh..dan sgt kerap...saya ada 2 ekor kucing..dan kedua2nya pun sama...saya dah check telinga mereka..tak nampak ada binatang tumpang lepak pun di cuping2 telinga tu...
hi, kemungkinan kucing tu allergic dengan makanan (makanan xsesuai) kot.. try bagi makanan yang grain free. sebab kucing saya pun ada masalah macam tu,tapi lepas saya tukar makanan,semuanya jadi ok. tapi kalau nak lebih sahih, better jumpa vet
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
adopt la kucing2 ini juannasue Rescuers & Fosterers 46 08-29-2010 10:01 PM
Tukar suka sama suka - british shorthair kitten DIK BAYU Cats & Kittens 28 11-01-2009 06:28 PM
Kenapa kucing saya tidak suka dipegang?? Pak Lubis Training & Behavioral Issues 151 09-15-2009 02:45 PM
Tukar suka sama suka - british short hair kitten DIK BAYU Cats & Kittens 1 08-13-2009 04:18 PM
Nak Tukar Kucing Suka Sama Suka linda_gamble Cats & Kittens 20 04-01-2009 12:41 PM


All times are GMT +8. The time now is 05:44 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.